12.03.2015Рішення виконкому №69 "Звіт про роботу управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради за підсумками 2014 року "

Заслухавши та обговоривши інформацію виконувача обов'язків начальника управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконкому Бердянської міської ради  про роботу управління за підсумками 2014 року, виконавчий комітет  міської ради зазначає, що робота управління спрямована на забезпечення дотримання законодавства в  галузі  будівництва і реконструкції, здійснення  технічного нагляду  та контролю за відповідністю  якості  згідно з проектами,  технічними умовами  та стандартами  на об'єктах будівництва, реконструкції та  капітального ремонту  міської ради.

         У 2014 році управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконкому  виступало замовником  з будівництва, реконструкції та  капітального ремонту 100  об'єктів комунального  та соціально-культурного призначення, освіти, охорони здоров'я, спорту,  на фінансування яких було передбачено 20346,012 тис. грн., у тому числі:             3688,412 тис. грн. - кошти  резервного фонду державного бюджету;            16646,6 тис. грн.  -  кошти міського бюджету. Фактичне освоєння коштів у 2014 році склало:   9955,463  тис. грн., у тому числі:   2763,134  тис. грн. - кошти резервного фонду державного бюджету та   7192,329 тис. грн.  - кошти міського бюджету. Кредиторська заборгованість склала  2307,094 тис. грн.

         Для проведення конкурсних торгів спеціалістами  управління складалися  технічні характеристики  і нормативні вимоги на планові об'єкти, які  передбачали  процедуру  проведення конкурсів  згідно з рішенням виконавчого комітету Бердянської міської ради від   14.08.2012  № 357 “Про    затвердження       Положення     про порядок        організації      та     проведення конкурсів з визначення постачальників (виконавців) на закупівлю товарів, робіт і   послуг  за  державні  кошти  в  новій редакції  та  нового  складу  конкурсної комісії із закупівель за державні  кошти”.                                                                          

 

 

2

Протягом 2014 року спеціалістами управління виконувалася робота з обстеження  технічного стану  об'єктів територіальної громади, підготовки дефектних  актів, а  також  підготовки  та оформлення  відповідних  документів для проведення державної будівельної експертизи проектно-кошторисної документації з метою  отримання позитивних висновків.

         На  кожний з об'єктів готувались декларації на початок виконання будівельних робіт   та про готовність об'єкта до експлуатації.

         Спеціалістами управління на планових об'єктах будівництва, реконструкції  та капітального ремонту протягом 2014 року постійно здійснювався технічний нагляд та контроль  за відповідністю якості, згідно з проектом, а також технічних умов та  стандартів, перевірка наявності сертифікатів  на виконання проектних робіт  з  будівництва  та реконструкції об'єктів.

         Спеціалістами управління  здійснювалась перевірка наявності паспортів на вироби,  будівельні матеріали,  обладнання, а також  перевірка  та оформлення актів на приховані роботи, ведення журналів виробництва робіт по кожному об'єкту,  перевірка та приймання  виконаних робіт від підрядних організацій  по кожному об'єкту, згідно  з укладеними  договорами  підряду та графіками  виконання робіт. Щомісяця готувалась  інформація про стан будівництва, реконструкції та капітального ремонту об'єктів, фінансування яких здійснюється  за рахунок коштів  державного та міського бюджетів.

         Спеціалістами управління регулярно проводилась робота з перевірки будівельної готовності  об'єктів, а також виконувалась  робота з  передачі актами-авізо завершених  будівництвом, реконструкцією та капітальним ремонтом  об'єктів експлуатуючим організаціям.

         Проведено стислий аналіз стану об'єктів, будівництво, реконструкція та капітальний ремонт яких протягом 2014 року здійснювалися за рахунок коштів  бюджету розвитку.

По об’єктах освіти протягом 2014 року виконано такі  види робіт:

         - завершено    виконання    робіт    з    капітального   ремонту   покрівлі   в навчальних     закладах     №№ 28,34,   гімназії № 3, ремонту системи  опалення в  дошкільному навчальному закладі № 34;  капітального ремонту санвузлів  у  ЗОШ №№ 2,4;

         - виконано роботи  з утеплення фасаду,  улаштування обладнання міні-котельні, зовнішніх та внутрішніх мереж газопостачання дошкільного навчального закладу  № 20 “Червоний капелюшок” по  вул. Димитрова, 5;

         - завершено    роботи    з   утеплення    фасаду   будівлі    дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Горбенка, 29 (на ділянці  залу для занять аеробікою);

         - встановлено    прилади     обліку      теплової      енергії    у    приміщенні дошкільного навчального закладу № 41 по вул. Мазіна, 56.

Усього по об'єктах освіти  у 2014 році освоєно  3326,7 тис. грн.

         По об'єктах соціальної сфери у відділенні соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Кірова, 68а  виконано  встановлення  приладів обліку води та теплової енергії, а також завершено роботи з ремонту покрівлі центрального корпусу.  Виконано     роботи    з    встановлення    приладу    обліку    тепла   в адміністративній   будівлі  по вул. Дзержинського, 27/34 та міському  архіві по вул. Приазовській, 124. Фактичне освоєння коштів по об'єктах соціальної сфери у 2014 році склало 440,84 тис.грн.

         На об'єктах комунального призначення протягом 2014 року було виконано наступне:

         - по будівництву каналізаційної насосної станції № 4  з колектором було завершено роботи з прокладання  зовнішніх напірних  та самопливних мереж  каналізації для підключення до міських мереж. Усього виконано робіт на суму 4 167,5 тис.грн.

         По об'єктах культури протягом 2014 року виконано  наступні види робіт:

         - завершено роботи з  ремонту системи  електроосвітлення  та електропостачання будівлі клубу “Маяк” по  вул. Чубаря, 104/24,  а також виконано опоряджувальні роботи залу для глядачів на суму 1978, 0 тис.грн.;

         - виконано роботи з встановлення приладу обліку теплової енергії у міському Палаці культури ім. Т.Г. Шевченка. Фактичне освоєння коштів по об'єктах культури  у 2014 році слало 447,267 тис. грн.

         По об'єктах охорони здоров'я виконуються роботи з реконструкції кардіологічного корпусу міської лікарні, а саме: монтаж системи вентиляції та внутрішні опоряджувальні роботи. Фактичне освоєння коштів  склало         813,97 тис.грн. 

         У 2014 році з бюджету розвитку було виділено кошти у сумі                       175,0 тис.грн.  на виконання  проектних  та будівельно-монтажних робіт                міні-котелень на  альтернативному виді палива із застосуванням пелетів. На  сьогодні розроблено проектно-кошторисну документацію та отримано позитивний висновок експертизи по 6 об'єктах, а саме: ДНЗ № 25,35,36,39, міська лікарня по вул. Комунарів,23 та міський Палац спорту.

         На сьогодні  в нашому місті активно впроваджуються і використовуються енергозберігаючі технології, що безсумнівно сприяє як економії енергоресурсів, так і збереженню сприятливої екологічної ситуації в місті. З цією метою з місцевого бюджету було  виділено  кошти в сумі     1845,0 тис.грн. на влаштування систем гарячого водопостачання від сонячних батарей у  дошкільних установах міста, а саме: ДНЗ №№ 1, 20, 25, 27, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 39, 40, 41, дошкільному підрозділі навчально-виховного комплексу №1 “Мрія”. Ці об'єкти подано  для участі  у  міжнародному конкурсі з метою отримання гранту.

         У зв'язку з надзвичайною ситуацією природного характеру, яка склалася 24 вересня  2014 року на території міста Бердянська спеціалістами управління  разом з  представниками проектних організацій та балансоутримувачами  у найкоротший термін було проведено обстеження 50 об'єктів соціальної сфери, які постраждали внаслідок стихії.

         З метою  ліквідації  наслідків надзвичайної ситуації було  виконано  роботи з ремонту  покрівель,   прорізів, огорож, тротуарів та зносу аварійних зелених  насаджень на наступних об'єктах бюджетної сфери:

          1. Об'єкти освіти: дошкільні навчальні заклади №№ 1, 20, 25, 27, 28, 33,

34, 35, 36, 37, 39, 40, 41, вечірня  школа  № 1 по пр. Леніна, 9; загальноосвітні школи №№ 1, 2, 3, 4, 5,6, 7, 9, 11, 13, БСШ №№ 16, 20, гімназія № 1 по                         вул. Шмідта, 12; ліцей по вул. Чехова, 65; клуб юних моряків по                             вул. Підгірній, 181.

         2. Об'єкти культури: краєзнавчий музей по пр. Перемоги, 14; Центр культури і мистецтв по вул. Шаумяна, 4; міський Палац культури по                вул. Дюміна - пр. Леніна, 57/10; музей Шмідта по вул. Шмідта, 8; музей історії міста по вул. Дюміна, 15; художня школа по пр. Праці, 47; музична школа по вул. Ульянових, 39; ЦКД «Софіт» по пр. Леніна, 37/9; клуб «Сучасник» по              вул. Мазіна, 43; клуб «Маяк» по вул. Чубаря, 106.

         3. Об'єкти соціальної сфери:  управління праці та соціального захисту населення  по вул. Дзержинського, 27/34; центр соціального обслуговування по вул. Комунарів, 60; центр реабілітації дітей-інвалідів по вул. Комунарів, 68а.

         4. Об'єкти        охорони       здоров'я:        інфекційний,      хірургічний     та кардіологічний корпуси міськлікарні; дитячий стаціонар; поліклініка по                  пр. Перемоги, 8/34.

         5. Об'єкти спорту: було надано допомогу в  розробці документів на проведення робіт в міському  Палаці  спорту  по Мелітопольському шосе, 27.

         Фактичне освоєння коштів  з ліквідації  наслідків надзвичайної ситуації  склало 2763,134  тис. грн.

         Слід зазначити, що в роботі управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконкому є проблемні питання. Так, через  відсутність або нестабільність фінансування підрядними організаціями не були продовжені розпочаті раніше будівельні роботи або зупинені роботи на декількох об'єктах будівництва, реконструкції та капітального ремонту, а саме: будівництво каналізаційної насосної станції № 4 з колектором; реконструкція кардіологічного корпусу міської лікарні; капітальний   ремонт клубу “Маяк” по вул. Чубаря, 104/24; капітальний ремонт дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Горбенка, 29; будівництво міні-котельні дошкільного  навчального закладу № 20  та ін.

         Також, одним з проблемних питань роботи управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконкому є  відсутність сертифікованих спеціалістів для здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єктів територіальної громади.

Враховуючи  вищезазначене, згідно зі ст.ст. 28, 31 Закону                  України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 25, 125                   Статуту територіальної  громади міста Бердянська виконавчий комітет Бердянської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

         1. Інформацію  виконувача обов'язків начальника управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради Лі О.І. про роботу управління за підсумками 2014 року взяти до відома.

      

       2. Вважати       роботу      управління      капітального     будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконкому Бердянської міської ради за підсумками 2014 року задовільною.

         3. Головному розпоряднику бюджетних коштів - управлінню капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради (Лі О.І.):

         3.1. Завершити у 2015 році будівництво та реконструкцію об’єктів, роботи на яких було розпочато у 2014 році, за умови фінансування цих об'єктів.

3.2.  Здійснювати контроль за своєчасним та ефективним використанням бюджетних коштів, передбачених на будівництво, реконструкцію  та капітальний ремонт об’єктів територіальної громади.

3.3. При веденні технічного нагляду за об'єктами територіальної громади,  забезпечити безумовне дотримання державних будівельних норм та кошторисних нормативів, термінів та якості виконання будівельно-монтажних робіт на об’єктах будівництва, реконструкції та капітального ремонту.

3.4.  Забезпечити    застосування   економічних    санкцій   до    підрядних організацій, які порушують терміни та якість виконання робіт  на об’єктах територіальної громади міста.

4. Керівникам структурних підрозділів виконкому Бердянської                міської ради - головним  розпорядникам коштів визначити                 перспективні основні завдання на 2015 рік, спрямовані на будівництво та реконструкцію об’єктів по відповідних галузях і сферах.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на                 заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів                ради  Матвєєва С.В.

 

 

 

 

Міський  голова                                                                              О.А. Бакай