12.03.2015Рішення виконкому №70 "Про роботу адміністративного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради за 2014 рік"

Заслухавши та обговоривши звіт начальника адміністративного відділу виконкому Бердянської міської ради Шеляга В.В. про роботу відділу за 2014 рік, виконавчий комітет зазначає, що виконуючи головну задачу щодо підтримки порядку та благоустрою у місті, спеціалісти відділу за звітний період брали участь в організації та проведені загально міських суботників з наведення чистоти та порядку на території мікрорайонів міста. До участі у суботниках було залучено вчителів загальних шкіл, студентів середніх та вищих навчальних закладів, органи самоорганізації населення, громадські формування, мешканців міста.

Адміністративним відділом проводиться робота з упередження правопорушень, застосовуються різні форми роз’яснювальної роботи: виступи в ЗМІ, статті у місцевих печатних виданнях, спеціалістами відділу проводяться бесіди з активом мікрорайонів, головами ОСББ, тощо. За необхідністю друкуються та розносяться листи з нагадуванням мешканцям міста про необхідність виконання вимог Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях міста Бердянська в новій редакції (зі змінами). Громадяни, які ігнорують, не виконують вимоги чинного законодавства, притягуються до адміністративної відповідальності. Спеціалісти адміністративного відділу організували та провели більше 800 зустрічей та роз'яснювальних бесід з мешканцями приватного сектору, підприємцями, керівниками організацій та установ, що знаходяться в  мікрорайонах міста. Разом з членами громадських формувань було проведено 283 рейди. Усього головними спеціалістами відділу було складено 465 протоколів.

Два рази на тиждень спеціалістами відділу згідно з графіком проводяться прийоми громадян. На особистих прийомах за рік було розглянуто 206 скарг та звернень, 18 депутатських запитів, 38 інформаційних запитів.

Постійно проводиться профілактична робота з власниками кафе, барів та ресторанів щодо музичного озвучення та режиму їх роботи. Спеціалісти адміністративного відділу разом з комітетами мікрорайонів брали участь у проведенні загальноміських свят.

У період курортного сезону 2014 року адміністративним відділом здійснювався контроль за санітарним станом пляжів міста. У складі робочої групи з обстеження  санітарного стану перевірені  пляжі міста, які орендуються  підприємцями у міської громади. Орендарі пляжів та особи, які надають послуги  відпочиваючим, на початку курортного сезону в травні 2014 року членами робочої комісії були ознайомлені з вимогами Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях міста Бердянська в новій редакції, та попереджені про адміністративну відповідальність, яка може наступити в разі їх порушень.

Було здійснено 7 рейдів з метою забезпечення дотримання орендарями вимог чинного законодавства. Пріоритетні напрямки перевірок: наявність  договорів на вивіз ТПВ, розміщення ТС на території орендованих пляжів та дотримання санітарних норм. За порушення вимог чинного законодавства відносно орендарів пляжі суб’єктів, які здійснювали свою діяльність на орендованих пляжах з порушеннями вимог чинного законодавства складено 20 адміністративних протоколів. Було надано 53 приписи про усунення недоліків, які було виконано.

 Також у складі робочої комісії з обстежень об’єктів сезонної торгівлі та сфери послуг на території м. Бердянськ у літній період 2014 року  проводилось обстеження об’єктів сезонної торгівлі та сфери послуг у центральній частині міста. Відносно суб’єктів різної форми власності, які не дотримувались вимог Правил благоустрою, забезпечення чистоти та дотримання тиші в громадських місцях міста Бердянська, виписано 157 приписів про необхідність усунення недоліків, складено 114 адміністративних протоколів за ст. 152 КупАП.  Складені адміністративні матеріали були направлені на розгляд адміністративної комісії при виконкомі для прийняття рішення згідно з чинним законодавством.

Протягом звітного періоду  спеціалісти адміністративного відділу здійснювали контроль за роботою комунальних підприємств щодо якості надання послуг мешканцям міста та підтримки в належному санітарному стані територій мікрорайонів міста.

У 2014 році, відповідно до затвердженого графіку, двічі на місяць проводилися засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бердянської міської ради. За звітний період було проведено 20 засідань комісії, на яких розглянуто 658 справ про адміністративні правопорушення, накладено штрафів на загальну суму   252 535,0 грн. Сплачено правопорушниками штрафів на суму 194 456,0 грн.,  стягнено примусово державною виконавчою службою - 80 656, 0 грн.

Своєчасно надавалися копії постанов про адміністративні правопорушення на примусове виконання до відділу державної виконавчої служби Бердянського міськрайонного управління юстиції Запорізької області, для стягнення штрафу в подвійному розмірі відповідно до вимог ст.308 КУпАП. Усі матеріали адміністративних справ після кожного засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бердянської міської ради надавалися на розгляд до Бердянської міжрайонної прокуратури.

Постійно надавалася консультативна та методична допомога посадовим особам і органам, уповноваженим на складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Спеціалістами адміністративного відділу  виконавчого комітету Бердянської міської ради сумісно з членами громадських формувань та дільничими інспекторами міліції Бердянського МВ ГУМВС України в Запорізький області проводяться рейди з охорони громадського порядку та дотримання вимог до Правил благоустрою на території міста Бердянська. За звітний період адміністративним відділом підготовлено 15 проектів рішень виконавчого комітету, 2 проекти рішень сесії Бердянської міської ради та 3 проекти розпоряджень міського голови з питань, що відносяться до компетенції відділу. Працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, навчанні апарату виконкому міської ради, його відділів та служб. Враховуючи викладене вище, згідно зі ст.40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.91  Статуту територіальної громади міста Бердянська виконавчий комітет Бердянської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Звіт начальника адміністративного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради Шеляга В.В. про роботу відділу за 2014 рік взяти до відома.

2. Головним спеціалістам, спеціалістам адміністративного відділу виконкому Бердянської міської ради:

2.1. Постійно тримати на контролі питання санітарного стану, прибирання території міста та своєчасного вивезення твердих побутових відходів.

2.2. Спільно з членами громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону, дільничними інспекторами міліції Бердянського МВ ГУМВС України в Запорізькій області здійснювати необхідні заходи з метою недопущення порушення  Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях міста Бердянська в новій редакції (зі змінами).

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Степаненка А.А.

 

 

 

 

 

Міський голова                                                                                          О. А. Бакай