13.05.2015Рішення виконкому №155 "Звіт директора КП БМР «Житлосервіс-2А» про фінансово-господарську діяльність підприємства за 2014 рік"

Заслухавши та обговоривши інформацію директора комунального підприємства Бердянської міської ради «Житлосервіс – 2А» Якимця В.В. про роботу підприємства у 2014 році, виконавчий комітет Бердянської міської ради зазначає, що підприємство надає послуги з утримання та обслуговування житлового фонду, що знаходиться в нагірній та центральній частинах міста.

Станом на 01.01.2015 на балансі підприємства знаходиться 138 впорядкованих та 273 невпорядкованих житлових будинки. Загальна площа, яку обслуговує підприємство, складає 470,2 тис.м2 впорядкованого і 8,8 тис. м2 невпорядкованого житла. Площа, що оплачується, складає 400,2 тис.м2.

Підприємство обслуговує 8004 квартири, з яких 88,5% знаходяться в приватній власності громадян. Кількість мешканців, які проживають у житловому фонді, що обслуговується підприємством, складає 16945 осіб.

Підприємство у 2014 році надавало населенню послуги з утримання будинків та прибудинкових територій за тарифами, які були введені в дію 01.01.2013 року рішенням виконавчого комітету Бердянської міської ради від 11.12.2012 № 520. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» тарифи були розраховані за кожним будинком окремо.

За 2014 рік нараховано доходів (без ПДВ) у сумі 8024,0 тис. грн. Витрати за відповідний період склали 8018,0 тис. грн.

За результатами фінансово – господарської діяльності за 2014 рік підприємство отримало прибуток у сумі 6,0 тис. грн. Підприємством сплачено податок на прибуток до місцевого бюджету у сумі 1,0 тис. грн.

Зменшення суми прибутку в порівнянні з відповідним періодом 2013 року (1077,0 тис. грн..) сталося за рахунок зменшення доходів після створення на 4-х житлових будинках ОСББ на 699,0 тис. грн. та проведення перерахунку за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які не надані у повному обсязі згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2013 року № 970, на суму 305,5 тис. грн. ПДВ.

 

 Рівень середньої заробітної плати у звітному періоді дорівнювався закладеному в тарифі. Середньооблікова чисельність працюючих на підприємстві у 2014 році склала 128 осіб (2013 р. -131 чол.), середньомісячна заробітна плата – 2366,0 грн ( у 2013 р. – 2109,4 грн).

У зв'язку з тим, що в 2014 році в порівнянні з 2013 роком збільшилися витрати на електроенергію (тариф збільшився на 15%), вивіз сміття (податок на забруднення збільшився у 2,26 рази, послуги підрядчика – на 65%), опалення ( на 15%) збільшилися витрати підприємства в порівнянні з 2013 роком на 556,0 тис. грн. При цьому підприємство не допустило збитків.

Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2015 склала 2249,0 тис. грн., у тому числі населення – 1537,2 тис. грн., збільшилася на 290,6 тис. грн. в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (2013 р. - 1958,4 тис. грн., у тому числі населення 1488,8 тис. грн.).

Відсоток оплати населенням наданих послуг склав за 2014 рік 99,4 % (у 2013 р. – 90,8%), заборгованість населення збільшилася всього на 48,4 тис. грн.

У звітному періоді ВАТ «Запоріжжяобленерго» не виконувало свої зобов’язання за договором щодо відшкодування витрат за спільне використання електричних мереж, заборгованість на 01.01.2015 р. складає 57,3 тис. грн. і є простроченою.

Крім того, на 01.01.2015 року дебіторами підприємства є управління житлово-комунального господарства - 176,8 тис. грн. та КСП «Зеленгосп» - 19,3 тис. грн. за роботи з ліквідації наслідків стихійного лиха 24.09.2014 р.

Підприємство постійно проводить роз’яснювальну роботу щодо необхідності погашення боргів, щомісяця інформує боржників про суму заборгованості, веде претензійно-позовну роботу. Так, за результатами претензійно-позовної роботи підприємством у 2014 році передано у виконавчу службу 156 виконавчих листів на суму 243,6 тис. грн., сплачено за 38 виконавчими листами 59,4 тис. грн.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2015 склала 584,7 тис.грн. Найбільшими кредиторами підприємства є: 

 - ВАТ «Запоріжжяобленерго» - у сумі 281,9 тис. грн. (прострочена – 164,3 тис. грн.);

 - КП «Міськліфт» у сумі 82,2 тис. грн. (прострочена – 42,0 тис. грн.);

 - ТОВ КК «Коменерго-Бердянськ» за послуги з вивезення ТПВ у сумі 93,5 тис. грн. (прострочена – 47,3тис. грн.), а також, за матеріли, у сумі – 81,6 тис. грн.

КП «Житлосервіс-2А» не має заборгованості із заробітної плати, по податках і по єдиному внеску.

Підприємство брало активну участь у ліквідації наслідків стихійного лиха 24 вересня 2014 р. Для того, щоб у найкоротший термін були проведені будівельні роботи на житлових будинках, які найбільше постраждали від стихії, підприємство за рахунок власних коштів закуповувало необхідні матеріали. Внаслідок чого у кінці року підприємство не мало можливості у встановлені строки сплачувати рахунки за надані йому послуги. Тому на кінець року утворилася прострочена заборгованість у сумі 253,6 тис. грн. Відшкодування витрат за використані матеріали та інші послуги з ліквідації наслідків стихійного лиха підприємство ще не отримало.

 

 

При ліквідації наслідків надзвичайної ситуації були проведені аварійно-відновлювальні роботи 959,5 кв. м рулонної покрівлі у 6 будинках та 515,0 кв. м шиферної покрівлі на 14 будинках, всього 1474,5 кв. м на 20 будинках на суму 176,8 тис. грн.

Основним напрямком роботи підприємства є проведення поточного ремонту житлового фонду міста. На придбання матеріалів для поточного ремонту підприємством було витрачено у звітному періоді 527,3 тис. грн. з ПДВ (5,5 % питомої ваги у витратах підприємства), що більше, ніж закладено у тарифі на 47,0 тис. грн. Для порівняння: у 2013 році підприємством було витрачено матеріалів на суму 596,0 тис. грн. з урахуванням 4-х житлових будинків, на базі яких були створені в 2014 р. ОСББ.

У 2014 році було заплановано виробничою програмою: проведення ремонтних робіт рулонної покрівлі - 1261,0 кв.м (виконано – 2087,0 кв. м на 73 будинках); шиферної покрівлі – 538,0 кв. на 22 будинках; заміна систем трубопроводу холодного водопостачання і центрального опалення, каналізації та заміна труб лежаків каналізації - 1623,0 м., (виконано – 3377,0 м); згідно з планом виконано заміну вентилів та засувок, ревізію запірної арматури - 1324 шт; ізолювання трубопроводу опалення - 621 м/п.

Будівельних робіт було заплановано на суму 21,9 тис. грн., виконано на суму 33,3 тис.грн. Крім того, були виконані не заплановані роботи, а саме: ремонт балконів на 4 будинках, ремонт під’їздів після пожежі в 4 будинках.

У 2014 році за рахунок підприємства було виготовлено та встановлено 10 нових контейнерів, відремонтовано 12 контейнерів, встановлено 2 контейнерні площадки, проведено фарбування газопроводу на 26 житлових будинках, проведені роботи з встановлення нових приладів обліку електроенергії – 3 шт., проведена ревізія 48 шт. електрощитових.

Враховуючи всі фактори, що впливають на збільшення витрат, підприємство, розробляючи бізнес-план на 2015 рік, визначило основним завданням - забезпечення беззбиткового функціонування підприємства, утримання житлових будинків у належному санітарному та технічному стані.

У 2015 році підприємство планує отримати  доходи у сумі 7741,9 тис.грн. (без ПДВ), у тому числі від квартирної плати – 6883,5 тис. грн., або 90% від загальної суми.

Витрати підприємства плануються у розмірі 7738,2 тис. грн., прибуток до оподаткування – 3,7 тис. грн.

Так, у 2015 році підприємством планується згідно з розробленими виробничими програмами відремонтувати 850,0 м2 покрівель, замінити 1350,0 м труб систем холодного водопостачання, каналізації та опалення; провести ревізію, ремонт, заміну запірної арматури, засувок, вентилів (2260 одиниць); ізолювати 600,0 м трубопроводів опалення, провести будівельні роботи на 18,0 тис.грн. На виконання запланованих робіт планується придбати матеріали на суму 253,0 тис.грн., що складає 3,0 % від запланованих витрат.

На підставі викладеного вище, згідно зі ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 25 Статуту територіальної громади міста Бердянська, з метою організації ефективної роботи підприємства виконавчий комітет Бердянської міської ради

 

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію директора КП БМР «Житлосервіс-2А» Якимця В.В. про фінансово-господарську діяльність підприємства у 2014 році взяти до відома.

2. Директору КП БМР «Житлосервіс-2А» Якимцю В.В.:

2.1. Активізувати роботу щодо поліпшення якості послуг, що надаються підприємством, у місячний строк розробити систему ефективного контролю за якістю послуг та виконаних робіт з широким залученням  представників мешканців житлових будинків. 

2.2. Активізувати роботу абонентської та юридичної служб підприємства щодо стягнення дебіторської заборгованості зі споживачів-боржників та не допускати збільшення відповідної заборгованості.

2.3. Вживати вичерпних заходів щодо забезпечення 100% рівня оплати населенням надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій.

2.4 Здійснити заходи щодо збільшення доходної частини підприємства за рахунок збільшення обсягів надання платних послуг до 10%.

3. Управлінню житлово-комунального господарства виконкому Бердянської міської ради (Іванова Т.В.) здійснювати контроль за фінансово-господарською діяльністю КП БМР «Житлосервіс-2А» та якістю послуг, що надає підприємство.

4. Рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради від 13.05.2014 №151 «Звіт директора КП БМР «Житлосервіс -2а» Якимця В.В. про роботу підприємства у 2013 році та основні положення бізнес-плану підприємства на 2014 рік» зняти з контролю як виконане в цілому.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Свідла О.П.

 

 

 

 

Міський голова                                                                                        О.А. Бакай