13.05.2015Рішення виконкому №156 "Звіт директора ТОВ „Керуюча компанія «Коменерго-Бердянськ» про фінансово - господарську діяльність підприємства за 2014 рік"

Заслухавши та обговоривши інформацію директора ТОВ «Керуюча компанія «Коменерго-Бердянськ» Соломикіної І.В.  про роботу підприємства у 2014 році виконавчий комітет міської ради зазначає, що підприємство надає послуги з утримання та обслуговування житлового фонду, що знаходиться в центральній частині міста, мікрорайонах «Колонія», «АЗМОЛ», «АКЗ», «РТС», «Військове містечко».

У 2014 році Керуюча компанія обслуговувала 230 упорядкованих житлових будинків (8312 квартир) загальною площею 515,4 тис.м2.  Площа, що оплачується – 411,6 тис.м2. Кількість мешканців, які проживали у житловому фонді, що обслуговується ТОВ „Керуюча компанія „Коменерго-Бердянськ” -  16178 осіб.

Підприємство надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за тарифами, які введені в дію з 01.01.2013р., та були змінені у бік зменшення з 01.04.2013 р.  у зв’язку з переходом підприємства на спрощену систему оподаткування (єдиний податок) та у середньому складають: для будинків без ліфтів – 1,90 грн./м2, для будинків з ліфтами – 2,53 грн./м2. Середній тариф для житлового фонду, що обслуговується – 1,95 грн./м2.

У 2014 році підприємством перераховано до місцевого бюджету 779,4 тис. грн. єдиного податку, проти 375,3 тис.грн., перерахованих у 2013 році.

За звітний період нараховано доходів у сумі 11231,0 тис.грн., витрати складають 11111,0 тис.грн.

За результатами фінансово – господарської діяльності за 2014 рік підприємство отримало прибуток у сумі 120,0 тис.грн.

Для порівняння: за 2013 рік – було нараховано доходів у сумі 11141,5 тис.грн., витрати складали – 9621,1 тис.грн., фінансовий результат – балансовий прибуток 1520,4 тис.грн.

Середньооблікова чисельність працюючих на підприємстві у 2014 році складала  161  особу, середньомісячна  заробітна  плата – 2477,0 грн. Для порівняння у 2013 році середньооблікова чисельність працюючих складала 150 осіб, середньомісячна заробітна плата – 2265,0 грн.

Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2015 склала 2409,1 тис.грн. Кредиторська заборгованість на зазначену дату була поточною та складала 1129,6 тис.грн., повністю сплачена у січні 2015 року.

 

Керуюча компанія не має заборгованості із заробітної плати, податків та єдиного соціального внеску.

Основним джерелом доходів підприємства є оплата населенням наданих послуг з утримання будинків та прибудинкових територій (73,7% у загальному доході). Так, у 2014 році за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій населенню нараховано 8282,9 тис. грн. Фактично сплачено населенням 8124,0 тис. грн., або 98,1%.

Заборгованість населення за отримані послуги станом на 01.01.2015 року склала 1772,2 тис.грн., з якої 1108,4 тис.грн. – прострочена, у тому числі більш ніж 3 роки – 311,2 тис. грн.

Врахувавши зауваження та прийняте виконавчим комітетом Бердянської міської ради рішення щодо звіту підприємства про роботу у 2013 році, було активізовано роботу зі стягнення заборгованості з споживачів - боржників. Юридичною службою Керуючої компанії постійно проводиться претензійно-позовна робота. Так, протягом 2014 року підприємством подано 59 позовних заяв щодо стягнення заборгованості за надані послуги на суму 125,0 тис.грн. Добровільно сплачено населенням до суду 25,8 тис.грн. Відкрито судом виконавче впровадження по судовим наказам у сумі 96,2 тис. грн. Отримано від виконавчої служби 2,2 тис.грн. За 15 позовними заявами на суму 32,4 тис. грн. справи повернуто без стягнення заборгованості через відсутність майна у боржника. Для порівняння у 2013 році з даної причини було повернуто без виконання 64 справи на суму 74,6 тис. грн.

Підприємство щомісячно направляє боржникам попередження про необхідність сплати заборгованості, у почтові скриньки розносяться квитанції із зазначенням суми поточного платежу за місяць а також існуючої заборгованості та проханням її сплатити.

Результатом проведення у 2014 році цих заходів стало зростання відсотку сплати населенням з 91,2% у 2013 році до 98,1% у звітному, тобто на 6,9%.

Надання Керуючою компанією інших послуг у 2014 році сприяло збільшенню доходу на загальну суму 1445,2 тис.грн.

Усі кошти, отримані від надання інших послуг, були спрямовані на утримання житлового фонду. Пріоритетним напрямком спрямування коштів було виконання поточного ремонту житлових будинків, особливо покрівель.

Впродовж 2014 року підприємством виконано поточний ремонт покрівель у 112 житлових будинках, загальною площаю 5406 м2 (з них: 2683,3м2 - м’якої, 2632,7 м2 - шиферної, 90,0 м2 – металевої) при запланованих 3100 м2.

Також, ліквідуючи наслідки стихійного лиха, компанією виконано капітальній ремонт покрівель у 27 житлових будинках всього в обсязі 1689,19 м2, з них: м’яка – 510 м2, шиферна – 1100,29 м2, металева – 78,9 м2.

Таким чином за 2014 рік загалом було відремонтовано 7095,19 м2 покрівель у 139 житлових будинках. Для порівняння: у 2013 році було проведено поточний ремонт 6581,0 мпокрівель у 122 будинках.

У 2014 році підприємством проведено поточний ремонт та заміна окремих ділянок трубопроводів холодного водопостачання – 1378,5 м.п., центрального опалення – 684,3 м.п., каналізації – 606,7 м.п., електромереж – 945 м.п., замінено 1509 штук вентилів та засувок, проведено ревізію та ремонт 2239 одиниць запірної арматури, проведено ремонт  електричних щитових (ШС) у кількості 61 одиниці та 146 поверхових електричних щитків, проведено ремонт козирків над під’їздами у кількості 131, виконано скління сходових клітин (154,3 м2), проведено заміну, ремонт та укріплення водостічних труб (294 м.п.), відремонтовано 104 оголовки димових каналів, 114 слухових вікон, 16 крилець,  500 м2 цоколів, 37,8 м2 відмостки, проведено ремонт теплоізоляції та утеплення  трубопроводів довжиною 2811 м.п., пофарбовано 1405,8 м.п. труб газопроводу, виконано промивку систем опалення у 23 житлових будинках.

 

Для виконання цих робіт підприємством були заплановані витрати на придбання матеріалів у сумі 500,0 тис. грн. Фактично витрачено 568,4 тис.грн., що складає 113,7% від запланованого, або 5,1% питомої ваги у загальних витратах підприємства, або 18,4% в матеріальних витратах.

За рахунок рентабельності підприємство виконало роботи зі стяжки стін житлового будинку №4 у Військовому містечку. Виготовлено та встановлено 15 контейнерів для ТПВ, відремонтовано 4 контейнерних майданчики.

Крім того для ліквідації наслідків стихійного лиха проводились роботи з розпилювання дерев, розчищення прибудинкових територій, вивезення гілок та сміття.

На підставі викладеного вище, згідно зі ст. 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні ”, ст. 25 Статуту територіальної громади міста Бердянська виконавчий комітет Бердянської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

            1.Звіт директора ТОВ „Керуюча компанія «Коменерго-Бердянськ» Соломикіної І.В.  про фінансово-господарську діяльність підприємства за 2014 рік  взяти до відома.

2. Директору ТОВ „Керуюча компанія „Коменерго-Бердянськ” Соломикіній І.В:

2.1. Забезпечувати стабільну роботу підприємства, утримувати та обслуговувати у належному стані житловий фонд.

2.2.Активізувати роботу щодо поліпшення якості послуг, що надаються підприємством, у місячний строк розробити систему ефективного контролю за якістю послуг та виконаних робіт з широким залученням  представників мешканців житлових будинків. 

2.3. Здійснювати заходи щодо збільшення доходної частини підприємства за рахунок надання платних послуг.

2.4. Вживати вичерпних заходів щодо забезпечення стовідсоткового рівня оплати населенням надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій.

3. Управлінню житлово-комунального господарства виконкому Бердянської міської ради (Іванова Т.В.) постійно здійснювати контроль за фінансово-господарською діяльністю ТОВ „Керуюча компанія „Коменерго-Бердянськ” та якістю послуг, що надає підприємство..

4. Рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради від 13.05.2014 №150 «Звіт директора ТОВ «Керуюча компанія «Коменерго-Бердянськ» Соломикіної І.В. про роботу підприємства у 2013 році» зняти з контролю як виконане в цілому.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Свідла О.П.

 

 

 

 

Міський голова                                                                               О.А. Бакай