Бердянська міська рада - офіційний сайт

Медіа

У сучасний період розвитку суспільства успішне вирішення політичних, економічних і соціальних завдань все більше залежить від дії такого суб'єктивного чинника як соціальна активність особи. Важливу роль у формуванні активності відіграють засоби масової інформації. Про зростаючу роль друкованих видань, радіо і телебачення в суспільному житті країни свідчать їх бурхливе зростання, поширеність і доступність масової інформації. Засоби масової інформації – потужна сила дії на свідомість людей, засіб оперативного донесення інформації в різні куточки світу, найбільш ефективний засіб впливу на емоції людини, здатний щонайкраще переконувати реципієнта.

У Бердянську Медійне поле широко представлене.

Це дві телекомпанії – комунальне підприємство «Бердянская міська телекомпанія «ТБ-Бердянск» Бердянської міської ради» і телерадіокомпанія «Юг»;

9 друкованих видань – соціально-політична газета «Південна зоря», газети «Азовський вісник» «Бердянські відомості» «Бердянськ діловий» «Город», газета для садівників і городників «6 соток», дитячо-юнацька газета «Дзендзик», рекламно-інформаційна газета «Ринг-Экспрес» і обласна соціально-політична газета «Патріот Приазов’я»;

6 радіостанцій – Бердянське міське радіо, яке входить до складу Бердянської міської телекомпанії, радіо «Азовська хвиля» «Хіт-FM», «Ностальжи», «Шарманка» і «Ретро-FM».