Бердянська міська рада - офіційний сайт

Про гарантійний ремонт взуття

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

-         гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;

-         строк служби - календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби взуття відповідає гарантійному строку.

 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:

-         пропорційного зменшення ціни;

-         безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

-         відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

-         розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

-         вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

 

Відлік гарантійного терміну здійснюється з дня продажу. В випадках, коли взуття придбане заздалегідь гарантійний термін відліковується з дня початку сезону:

-          для зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;

-          для весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня;

-         для літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня.

  За ознаками сезонності взуття поділяють на:

-         зимове – всі види утепленого взуття;

-         весняно-осіннє – чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики не утепленні, а також туфлі закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретанів;

-         літнє – туфлі літні відкриті, сандалети, сандалі та ін.

Для вирішення питання щодо гарантійного обслуговування (ремонту взуття) необхідно мати розрахунковий документ та гарантійні зобов’язання виробника (продавця).

Розрахунковий документ (касовий чек, розрахункова квитанція, товарний чек) повинен обов’язково містити інформацію про найменування й адресу суб’єкта господарювання (продавця товару), найменування й вартість товару та дату його продажу.

У разі звернення споживача до органів, що здійснюють захист прав споживачів, вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а також надання копії звернення до суб’єкта господарювання (продавця товару) з обґрунтованими претензіями та вимогами (усунення недоліку взуття, заміни товару, повернення за товар грошової суми

Про гарантійний ремонт взуття