Бердянська міська рада - офіційний сайт

Розробка Маркетингової стратегії міста: творчий підхід

Зазвичай такі поняття як „стратегія”, „програма”, „планування” асоціюються в нас із чимось надто серйозним і не дуже цікавим. Однак це зовсім не про методи розробки Маркетингової стратегії міста Бердянськ. Наприклад, сьогодні, члени робочої групи з розробки даної стратегії під час творчої дискусійної зустрічі шукали додаткові аспекти позиціонування міста Бердянськ. Зустріч було організовано спільними зусиллями відділу реклами, курорту та туризму, відділу курортно-готельної діяльності та за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги „Партнерство для розвитку міст” (проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади.

Учасники зустрічі, розділившись на групи, з’ясовували, які саме переваги Бердянська варті найбільшої уваги, чи потрібно змістити існуючі акценти, у чому унікальність нашого міста, як зробити його більш привабливим для мешканців і туристів тощо. Допомагали учасникам дискусії спеціалісти проекту ПРОМІС — Ігор Лепьошкін, Валентина Затишняк, Лариса Оленковська та Дмитро Коник.

Враховуючи те, що у спільному обговоренні взяли участь представники найрізноманітніших підприємств і громадських організацій Бердянська, дискусія була жвавою і різнобічною, а у спілкуванні торкнулися дуже багатьох аспектів позиціонування Бердянська.

Усі висновки, яких дійшли у процесі обговорення члени робочої групи з розробки даної Маркетингової стратегії, були передані спеціалістам проекту ПРОМІС. Ті, у свою  чергу, проаналізують отриманий матеріал і, ґрунтуючись на ньому, дадуть свої рекомендації на наступній зустрічі.

Розробка Маркетингової стратегії міста: творчий підхід