Berdyansk City Council - Official

У Центрі надання адміністративних послуг надається 129 адмінпослуг

Лариса Лаба, начальник відділу з надання адміністративних послуг „Єдиний офіс” виконавчого комітету Бердянської міської ради, який організує діяльність Центру надання адміністративних послуг у м. Бердянськ (ЦНАП), на щотижневій апаратній нараді розповіла про адміністративні послуги, які надаються у ЦНАПі.

З січня 2017 року по теперішній час відбулося значне збільшення обсягів послуг, які надаються через ЦНАП м. Бердянськ.

ЦНАП утворений у 2013 році. З 2013 по 2015 роки щорічно у середньому надавалося 9000 послуг (щомісяця – близько 750 звернень). Станом на 26.12.2017р. надано 26 тис. послуг (щомісяця – близько 2200 звернень). Надано консультацій – більше ніж 50 тис. особам (близько 1/2 населення міста). З урахуванням надання консультацій, ЦНАП щомісяця відвідують близько 5000 осіб. Отже, кількість звернень до ЦНАПу зросла у порівнянні з минулими роками більш ніж у 3 рази.

Зростання пов’язане як із активністю суб’єктів звернень, так і з розширенням переліку послуг, які надаються через ЦНАП. Якщо, з 2013 по 2016 роки надавалося 113 послуг, то у 2017 році Переліком затверджено вже 129 адміністративних послуг, в тому числі і з оформлення та видачі паспортних документів.

Найбільш популярними та запитуваними залишаються послуги з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання (50% від наданого обсягу послуг), послуги з отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (11%), послуги з реєстрації нерухомого майна (11%), послуги управління архітектури (8%) та управління земельних відносин (3%), інші (17%).

З метою організації доступних для людей адміністративних послуг, а також для вирішення питання з чергами, готуються документи на розгляд Бердянської міської ради про створення у 2018 році віддалених робочих місць адміністраторів в мікрорайонах міста, це АКЗ/РТС, 8 Березня, Військове містечко, Слобідка/Коса, Колонія в приміщеннях центрів громадських ініціатив. Населення міста зможе отримати в цих пунктах ЦНАП практично всі послуги, крім послуг з оформлення нерухомості, паспортів громадянина України (з електронними носіями) і реєстрації громадських організацій.

У зв’язку з передачею картотеки багатоквартирних будинків міста до відділу реєстрації місця проживання, до ЦНАПу стали звертатися мешканці багатоквартирних будинків за отриманням довідки про склад сім’ї. Організація робочих місць адміністраторів ЦНАПу у віддалених мікрорайонах міста допоможе вирішити і в тому числі питання щодо отримання довідок.

У 2017 році від сплати адміністративного збору за платні адміністративні послуги, які надаються через ЦНАП, до міського бюджету надійшло 821,1 тис. грн. Від оформлення паспортних послуг до бюджету надійшло 2,2 млн. грн.

У ЦНАПі окремо виділено рецепцію, де заявникам надаються консультації щодо отримання всіх адміністративних послуг. Крім того, у приміщенні ЦНАПу надаються спеціалізовані консультації: щодня з 8 до 15 години - щодо реєстрації нерухомого майна, у понеділок та четвер з 8 до 12 години - консультації з питань підприємницької діяльності та захисту прав споживачів, по п’ятницях з 8 до 10 години консультують спеціалісти управління архітектури, та з 10 до 12 – спеціалісти управління земельних відносин.

У місті Бердянську з вересня 2016 р. стало можливим здійснення послуг онлайн з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання особи.

Для того, щоб скористатися будь-якою послугою, необхідно зайти на сайт Бердянської міської ради у розділ „Центр надання адміністративних послуг” – „Послуги онлайн”, заповнити запропоновані форми з прикріпленням необхідних файлів та самостійно визначити дату отримання готової адміністративної послуги у Центрі надання адміністративних послуг у м. Бердянськ (м. Бердянськ, пр. Азовський, буд. 37/9, ЦКіД «Софіт», 1 поверх).

Крім того, у розділі „Центр надання адміністративних послуг” – „Інформаційні карти” розміщено повний актуальний перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. До кожної адміністративної послуги прикріплена інформаційна карта із зазначенням переліку необхідних документів, терміну виконання та розмір оплати (у випадку, якщо послуга платна), а також бланк заяви. Отже, є можливість документи переглянути, роздрукувати самостійно, без відвідування ЦНАПу, та підготувати їх для оформлення адміністративної послуги.

З метою доступності, мінімізації часу населення міста Бердянська для отримання адміністративних послуг через ЦНАП, у розділі „Центр надання адміністративних послуг” – «Електронна черга» створена можливість здійснити запис через Інтернет до електронної черги на визначений час і дату прийому в ЦНАПі.

Таким чином, кожен мешканець міста Бердянська зможе підібрати зручний для себе день і час відвідування Центру з надання адміністративних послуг у м.Бердянськ, заощадити свій час за рахунок попереднього надання інформації в режимі онлайн, та/або у відкритому доступі отримати необхідну інформацію про послуги та бланки заяв, а також записатися до електронної черги і в результаті зручно вирішити свої питання.

У ЦНАПі за графіком роботи надаються супутні послуги: ксерокопіювання, продаж канцтоварів. На початку 2018 планується встановити платіжний термінал у приміщенні ЦНАПу для оплати платних послуг, перелік яких разом з реквізитами розміщено на стендах та на сайті Бердянської міської ради.

З початку нового 2018 року у ЦНАПі розпочинається надання нових адміністративних послуг з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі ID картки через ЦНАП.

Планується надавати наступні послуги:

1. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку (послуга безкоштовна). у разі обміну, у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року або у формі картки.

2. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.

Прийом громадян у ЦНАПі буде проводитись у порядку електронної черги через веб-сайт Бердянської міської ради з фіксованим часом прийому на тиждень пон., вівт., чет., п’ятн., суб. з початку кожної години (8-00, 9-00, і т.д. до 14-00, всього – 7 записів на день); сер. з 8-00 до 18-00, всього – 11 записів на день.

Такий електронний запис до черги надасть можливість населенню міста самостійно, без відвідування ЦНАПу записатись на прийом щодо оформлення паспортних документів.

Для громадян, які бажають звернутися безпосередньо до ЦНАПУ щодня буде відкрита можливість через електронну чергу у ЦНАПі отримати паспортні послуги (7 талонів на день, починаючи з 8-30 до 14-30, у середу до 18-30). Таким чином, через ЦНАП за один день громадяни зможуть отримати 14, у середу – 22 паспортних послуг, за тиждень – 92 послуги.