Бердянська міська рада - офіційний сайт

Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Бердянськ за І півріччя 2019 року

ЦНАП працює за принципом відкритого «єдиного офісу». Сучасний ЦНАП - це єдине місце (приміщення), де можна отримати найнеобхідніші адміністративні послуги у комфортних умовах із зручним графіком прийому суб’єктів звернень. Поінформованості відвідувачів ЦНАПу сприяє організована рецепція та надання спеціалізованих консультацій, інформаційні карти адміністративних послуг та інша інформація у вільному доступі у приміщенні ЦНАПу. Платіжний термінал допомагає заощадити час. Електронна черга забезпечує організованість відвідувачів та упередження скупченості. Відвідувачі можуть скористатись безкоштовним WI-FI.

На сьогодні  через ЦНАП надається 135 видів адміністративних послуг. З них 85 послуг надаються Бердянською міською радою та її виконавчим комітетом у сферах: підприємницької діяльності та захисту прав споживачів – 6, реєстрації прав на нерухоме майно – 8, земельних питань – 19, архітектури та містобудування – 19, реєстрації місця проживання – 5, соціальних послуг та допомоги – 10, житлово-комунального господарства – 10, комунальної власності – 6, реєстрації дітей для зарахування до дитячих дошкільних закладів. 50 адміністративних послуг надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади в наступних сферах діяльності: використання водних біоресурсів – 10, Держпродспоживслужби – 2, реєстрації громадських об’єднань – 11, Державного земельного кадастру – 16, оформлення паспортів громадянина України, в т. ч. для виїзду за кордон – 9, реєстрації актів цивільного стану – 2.

Затверджений Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, є динамічним та постійно актуалізується. З початку 2019 року збільшено кількість на 8 адміністративних послуг: це державна реєстрація народження і смерті, вклейка фото до паспорта, соціальні державні допомоги, житлово-комунальні питання.

На офіційному сайті Бердянської міської ради (http://bmr.gov.ua) з початку 2018 року створений та постійно актуалізується розділ «Центр надання адміністративних послуг» з підрозділами: «Інформаційні карти ЦНАПу», «Платні послуги», «Новини ЦНАПу», «Електронна черга», «Послуги онлайн», «Моніторинг адмінпослуг». На головній сторінці ЦНАПу зазначена інформація про ЦНАП, контакти адміністраторів, графік надання консультацій суб’єктами надання адміністративних послуг, графік прийому суб’єктів звернень, перелік та реквізити платних послуг, нормативні акти та інше. Завдяки електронним сервісам суб’єкти звернення можуть записатись на прийом через інтернет, отримати консультацію, інформацію про перелік необхідних документів для оформлення адміністративної послуги, роздрукувати та заповнити заяву, скоротивши таким чином свій час на отримання адміністративної послуги.

Один із позитивних напрямків розвитку ЦНАПу – замовлення послуг онлайн. Через офіційний сайт http://map.land.gov.ua можна замовити послуги Держгеокадастру з отриманням результатів у ЦНАПі. Таким зручним способом за звітний період скористався 151 суб’єкт звернення.

Серед найпопулярніших е-послуг є довідка про реєстрацію місця проживання, реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання. У жителів міста є змога через сайт Бердянської міської ради у розділі «Центр надання адміністративних послуг», не виходячи з дому, замовити зазначені онлайн послуги та отримати результат за одне відвідування ЦНАПу.  Протягом І півріччя 2019 року послугами онлайн скористався 61 мешканець міста. Це складає менше 1% від загальної кількості звернень, що свідчить про необхідність популяризувати цей напрямок.

З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання адміністративних послуг, а також зменшення часових та грошових витрат на їх отримання, у селах Азовському та Нововасилівці з березня 2019 року працюють адміністратори ЦНАПу.

Усього до адміністраторів ЦНАПу на віддалених робочих місцях, у т. ч. у мікрорайонах міста Бердянська: «АКЗ», «Скловолокно», «Військове містечко», «8 Березня», «Слобідка/Коса» та селах Азовському і Нововасилівці, звернулося 4 376 суб’єктів за оформленням адміністративних послуг.

            Для забезпечення рівних можливостей та доступності адміністративних послуг особам з інвалідністю та іншим мешканцям міста, які не можуть самостійно відвідати ЦНАП, з 2018 року працює «Мобільний офіс», мета якого – надання адміністратором послуг за місцем проживання заявників. За І півріччя 2019 року цією послугою скористалися 95 осіб.

У І півріччі 2019 року до ЦНАПу звернулося  23 363 відвідувача (щомісяця – близько 4 000 звернень). У порівнянні з показниками за аналогічний період 2018 року – 19 549 звернень, кількість наданих адміністративних послуг зросла на 20%.

Крім цього, мешканці міста активно звертаються за консультаціями, а також отримують результати надання послуг. Усього за консультаціями, оформленням адміністративної послуги, отриманням результату до ЦНАПу звернулося за І півріччя 2019 року приблизно 93,2 тис. осіб.

Лідируючу позицію займає отримання адміністративних послуг з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та видачі довідки про склад сім’ї або зареєстрованих за адресою осіб. З початку 2019 року такі послуги отримали понад 4 100 та 10 800 заявників відповідно, що в сумі складає 64% від загального обсягу оформлених адміністративних послуг.

На другому місці за активністю звернень є реєстрація нерухомого майна (більше, ніж 2 700 послуг, що складає 12%).

На третьому місці – оформлення та видача біометричних паспортів. Усього за звітний період оформлено близько 2 000 паспортів громадянина України та громадянина України для виїзду за кордон, що становить 8% від загальної кількості звернень.

Послуги соціальної сфери (оформлення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, при народженні дитини, матеріальної допомоги тощо) – 1 154 (5%), послуги управління Держгеокадастру – 1 124 послуги (5%), послуги у сфері містобудування та архітектури – 591 (2%).

За І півріччя 2019 року від сплати адміністративного збору за  оформлення паспортних послуг, які надаються через ЦНАП, до міського бюджету надійшло 346,0 тис. грн.

У звітному періоді в ЦНАПі постійно здійснювався моніторинг якості надання адміністративних послуг та щомісячно оприлюднювалась звітність щодо кількості звернень суб’єктів господарської діяльності та громадян.

 

Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Бердянськ за І півріччя 2019 року