Бердянська міська рада - офіційний сайт

Виконавчий комітет затвердив План виконання заходів Маркетингової стратегії міста Бердянськ на 2020 рік

На черговому засіданні виконавчого комітету Бердянської міської ради, яке відбулося 14 січня, було затверджено План виконання заходів Маркетингової стратегії міста Бердянськ на 2020 рік. Нагадаємо, Маркетингова стратегія міста Бердянськ була затверджена рішенням шістдесят третьої сесії Бердянської міської ради VII скликання від 23.05.2019 р. № 49. Вона націлена на формування нового іміджу міста - “Бердянськ привабливий у всі сезони”.

Як розповіла начальник сектору реклами курорту та туризму Вікторія Міщенко, завданням Маркетингової стратегії є: створення позитивного іміджу Бердянська як місця для життя; просування міста у всеукраїнському та міжнародному просторі як культурно-туристичного та ділового центру Приазов’я; посилення туристичної привабливості міста для туриста, який прямує до інших азовських курортів; створення унікальних туристичних продуктів; залучення нових і збереження діючих бізнесів; підвищення конкурентоспроможності міста; збереження населення й залучення нових жителів; залучення жителів міста до формування його іміджу.

Для вирішення поставлених оперативних цілей структурними підрозділами виконкому були розроблені наступні заходи, які будуть реалізовані протягом 2020 року.

Оперативна ціль: Гостинний та зручний міський простір

Для досягнення даної цілі профільні структурні підрозділи виконкому планують виконати наступні заходи:

- розробка концепції туристичного інформаційного центру та виготовлення проєктно-кошторисної документації;

- забезпечення контролю за виконанням “Правил благоустрою”;

- озеленення центральних вулиць міста;

- розробка інформаційних покажчиків вулиць.

 

Оперативна ціль: Гостинна громада

Заходи, які будуть реалізовані для досягнення цієї цілі:

- розробка мобільного додатку;

- впровадження Концепції гостинності міста Бердянськ;

- проведення “Днів Бердянська” в інших містах України;

- розміщення таргентингової реклами в соціальних мережах;

- розміщення реклами міста на youtube каналі;

- участь у міжнародній виставці UIIT;

- реалізація Стратегії розвитку освіти міста Бердянськ на 2018-2022 роки за векторами: вектор розвитку “Новий освітній ландшафт”, вектор безпеки “Здорова дитина — здорова нація”, вектор гордості “Активна громада — сильна держава”;

- впровадження Концепції гостинності центрами громадських ініціатив, вуличними комітетами та ОСББ.

 

Оперативна ціль: Відповідальна гостинність

- впровадження Програми “Енергодім”;

- покращення житлових будинків за ініціативою співвласників та підтримки місцевої влади;

- встановлення туристичного сенсорного боксу на залізничному вокзалі;

- забезпечення контролю за дотриманням вимог щодо обов’язкового переліку елементів благоустрою пляжів.

 

Оперативна ціль: Календар подій на усі сезони

- створення календарів культурно-масових заходів та фестивалів, спортивних та мистецьких заходів.

 

Оперативна ціль: Бердянськ яскравий та неповторний

- конкурси муралів для оздоблення фасадів будівель;

- придбання та встановлення новорічної ілюмінації;

- створення легенди про місто.

 

Оперативна ціль: Бердянськ готовий до партнерства та розвитку

- проведення семінарів-тренінгів з розвитку бізнесу (з грантовою складовою);

- воркшоп “Підготовка ефективного бізнес-плану”;

- створення координаційної ради з питань туристичної діяльності;

- організація безпечного відпочинку в санаторно-куротних закладах;

- розробка та друк “Інвестиційного паспорта міста”;

- впровадження проєкту “Made in Berdyansk”;

- організація навчальних заходів щодо професійного обміну досвідом лікарів різних профілів;

- впровадження нової української школи.

 

Оперативна ціль: Територія оздоровлення

- спільна промоція санаторно-куротних закладів оздоровлення та відпочинку;

- створення груп клубів здоров’я у соціальних мережах.

 

Оперативна ціль: Місто для гурманів

- об’єднання рестораторів спільною ідеєю доброчесної конкуренції.

 

“Результатом впровадження маркетингової стратегії має стати залучення додаткових ресурсів для розвитку міста, збільшення кількості туристів і підвищення якості життя містян”, - відзначила начальник сектору реклами курорту та туризму Вікторія Міщенко.

Виконавчий комітет затвердив План виконання заходів Маркетингової стратегії міста Бердянськ на 2020 рік