Бердянська міська рада - офіційний сайт

Шановні мешканці Бердянської міської об’єднаної територіальної громади!

У зв’язку із введенням в Україні загальнонаціонального карантину через загрозу епідемії коронавірусної інфекції та для недопущення поширення COVID-19 на території Бердянського ОТГ, просимо мешканців міста мінімізувати відвідування підприємств, що надають житлово-комунальні послуги в даний період.

Під час карантину в Україні всі підприємства сфери ЖКГ працюють безперебійно та надають послуги, необхідні для комфортного перебування людей вдома. Але мало хто замислюється, що у підприємств житлово-комунальної сфери зросли витрати на дезінфекцію та забезпечення засобами індивідуального захисту своїх працівників, збільшився обсяг побутового сміття та додалось роботи по прибиранню багатоквартирних будинків. Таким чином, витрат у підприємств стало більше, а головне джерело надходжень підприємств залишилося тим самим – платежі споживачів. Тому для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального сектору вкрай важливо розраховуватися вчасно!

Будь-яку інформацію з проведення перерахунків, для передачі показань лічильників або оплати за спожиті послуги радимо користуватися зручними для вас сервісами:

  1. КП «Бердянськводоканал» БМР

Диспетчерська служба:

У випадку аварійних ситуацій звертатись за тел. (06153) 3-45-00 або (050) 45-65-767 (цілодобово).

Передати дані приборів обліку води (093) 170-01-02, (06153)6-02-70 (цілодобово) та (06153) 3-63-29 (в робочий час) або SMS на номер +38 (093) 177-01-02.

Приймальня підприємства (06153) 3-55-57, (050) 45-30-320

  1. ПрАТ «Бердянське підприємство теплових мереж»

Приймальня підприємства тел. +38(06153)4-51-02

Абонентська служба: тел. +38(06153)3-53-76

  1. Бердянський міськрайонний РЕМ (м. Бердянськ та Бердянський район)

Передати покази електролічильників:

через сайт за посиланням: http://www.zoe.com.ua/pokazania.php

телефоном за допомогою голосового меню за номерами:

(061) 225-36-09, 098-168-01-01, 050-119-91-69, 093-170-23-35

у месенджерах Viber, Telegram, WhatsApp 063-802-16-26, 0638021626@zoe.com.ua

Інформаційно-консультаційний центр:

(06153) 4-71-58 0-800-504-502

Центри обслуговування споживачів:

(06153) 4-73-31, (06153) 3-64-88, 0-800-504-502

  1. ТОВ «КК «Коменерго-Бердянськ»

Диспетчерська служба (06153) 3-44-75, 050-562-81-91

  1. КП «Житлосервіс-2а» БМР

Диспетчерська служба (06153) 3-66-14

Приймальня підприємства (06153) 6-49-51

  1. КП «Бердянськекотранс» БМР

Приймальня підприємства (06153) 4-70-27

  1. АТ «Запоріжгаз» Бердянське відділення

Способи передачі показань газового лічильника:

  • показання через Особистий кабінет на сайті 104.ua http://bit.ly/cabinet104

  • відсканувати показання через мобільний додаток 104 Mobile Light для iOS http://bit.ly/104iPhone

  • додати до показань ще фото лічильника в viber-bot 7104 http://bit.ly/7104uaViber

Диспетчерська служба 104

Абонентський відділ (показники лічильника) (067)-007-61-04 з 8.00 до 20.00

  1. ПП «ПБВКМП «ЗЕВС»

Директор Заморський Володимир Сергійович (099)-228- 47-11

Начальник абонентської служби Петров Віталій Павлович (050)-210-58-51

  1. ТОВ "ТРАНСЮГСЕРВІС" 

 Директор Бауер Андрій Валерійович (050)-975-47-40

Диспетчерська служба (066)-081-06-45

Просимо вас поставитися із розумінням до введення обмежувальних заходів. Звертаємо увагу, що більшість питань можна вирішити дистанційно: за телефонами контакт-центрів, гарячими лініями підприємств. Крім того, вся необхідна інформація висвітлена на сайтах підприємств та в особистих електронних кабінетах споживачів. Дистанційні сервіси допоможуть за лічені хвилини вирішити питання без черг та необхідності пересування громадським транспортом. Рекомендуємо оплату за житлово-комунальні послуги проводити в онлайн-режимі на електронних сервісах фінансових установ.

Шановні мешканці Бердянської міської об’єднаної територіальної громади!