Бердянська міська рада - офіційний сайт

КП «Продюсерський центр «Аншлаг»БМР оголошує про початок ярмаркових заходів до ярмарку «Дари Азова-2017»

Ярмарка «Дари Азова-2017» буде проходити з 01 травня по 30 жовтня 2017 року. З метою дотримання прозорості участі суб’єктів господарювання у ярмарку "Дари Азова-2017" Комунальне підприємство «Продюсерський центр «Аншлаг» Бердянської міської ради оголошує аукціон на право укладення договорів на розміщення ярмаркових об’єктів.

Особи, що мають намір приймати участь в аукціоні на право укладення  Договору на розміщення ярмаркового об’єкту, повинні узгодити зовнішній вигляд ярмаркових об’єктів (що планують брати участь у ярмарку) з робочою комісією КП «Продюсерський центр «Аншлаг» БМР, шляхом подачі заявки з візуалізацією фасадів з усіх сторін на електронну адресу Організатора ярмарки (anshlag_berd@ukr.net), без уточнення місця розташування та його розмірів.  

Форма заявки для подачі матеріалів на розгляд робочої комісії

Без узгодження робочою  комісією КП «Продюсерський центр «Аншлаг» БМР, зовнішнього  вигляду ярмаркового об’єкта, учасник не допускається до реєстрації на участь в аукціоні.

Підстава для проведення аукціону:

Розпорядження міського голови від 05 квітня 2017 року № 126-р

Інформація про об'єкт аукціону:

Для ознайомлення - схема розміщення ярмаркових місць і Положення про порядок проведення аукціону на право укладення договорів на розміщення ярмаркових місць під час проведення ярмарку "Дари Азова - 2017".

Реєстраційний збір за участь в аукціоні – 300 грн.;

Гарантійний внесок (завдаток) – 10% від стартової ціни лоту.

Реєстраційний збір сплачується: до подання заяви про участь в аукціоні на п/р №  26003055870122 в БФ ЗРУ КБ «ПриватБанк», МФО 313399, іпн 2468404053, одержувач – ФО-П Зотов Л. А., призначення платежу - реєстраційний внесок із зазначенням даних учасника (ПІБ, іпн) та лоту, по якому планується прийняти участь (назва, дата)

Гарантійний внесок сплачується: до подання заяви про участь в аукціоні на п/р №  26008055741052 в БФ ЗРУ КБ «ПриватБанк», МФО 313399, іпн 2468404053, одержувач - ФО-П Зотов Л. А., призначення платежу - гарантійний внесок із зазначенням даних учасника (ПІБ, іпн) та лоту, по якому планується прийняти участь ( назва, дата).

Реєстраційний і гарантований внески повинні поступити на рахунок Виконавця аукціону до дати і часу закінчення прийому заявок на участь в аукціоні.

Об'єкт аукціону: право укладення Договору на розміщення ярмаркового об’єкту на  ярмарку “Дари Азова - 2017”.

Предмет аукціону:

- під розміщення продуктів харчування:

- розміром 2м × 3м не електрифіковані, стартовою ціною 18 000,00 грн. (Вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок);

- розміром 2м × 4м не електрифіковані, стартовою ціною 24 000,00 грн. (Двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок);

- під розміщення сувенірів:

- розміром  2м х 3м не електрифіковані, стартовою ціною 18 000,00 грн. (Вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок);

"Крок аукціону" - 10 % від стартової ціни лота.

У продажну вартість придбаного Лота входять послуги охоронного патрулювання, утримання та прибирання території ярмарку.

Умови участі в аукціоні:

Організатор аукціону - Комунальне підприємство «Продюсерський центр «Аншлаг» Бердянської міської ради. Адреса: 71118, м. Бердянськ, вул. Італійська (Дюміна) /пр. Азовський (Леніна), буд. 57/10

Контактні особи: Організатора – (067)613-92-00, (066)073-09-86 або Виконавця аукціону - тел. (06153)4-50-87.

 

Форма, порядок, місце, дата і час початку і закінчення прийому заявок на участь в аукціоні:

Без узгодження робочою  комісією КП «ПЦ «Аншлаг» БМР, зовнішнього  вигляду ярмаркового об’єкта, учасник не допускається до реєстрації на участь в аукціоні.

Подати заявку може будь-яка юридична особа незалежно від організаційно правової форми, форми власності або фізична особа підприємець.

Перелік документів для участі в аукціоні: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; платіжні документи про оплату реєстраційного збору і гарантійного внеску.

Прийом заявок на участь в аукціоні здійснюється в робочі дні з 09 годин 00 хвилин до 16 годин 00 хвилин, в приміщенні Виконавця аукціону, за адресою: м. Бердянськ, вул. Гостинна (Свердлова), 28, з 12 квітня 2017 року згідно графіку проведення аукціонів. Встановлений графік проведення аукціону.

Заявки на участь в аукціоні, встановленої форми, приймаються тільки у письмовій формі Виконавцем аукціону.

Дати проведення аукціонів та прийому заявок на участь в аукціоні:

21 квітня 2017 року (остаточний день прийому заявок 19 квітня включно);

25 квітня 2017 року (остаточний день прийому заявок 21 квітня включно);

28 квітня 2017 року (остаточний день прийому заявок 26 квітня включно). 

Початок проведення аукціону 21 квітня 2017 року о 14:00 за адресою: вул. Італійська (Дюмина) 57/10, каб. 34 в приміщенні міського Палацу культури ім. Т.Г. Шевченка.

КП «Продюсерський центр «Аншлаг»БМР оголошує про початок ярмаркових заходів до ярмарку «Дари Азова-2017»