Бердянська міська рада - офіційний сайт

КП «Продюсерський центр «Аншлаг»БМР оголошує про проведення додаткового аукціону до ярмарку «Дари Азова-2017»

Комунальне підприємство «Продюсерський центр «Аншлаг» Бердянської міської ради оголошує додатковий аукціон на право укладення договорів на розміщення ярмаркових об’єктів під час проведення ярмарку «Дари Азова – 2017»

Ярмарка «Дари Азова-2017» проходить з 01 травня по 30 жовтня 2017 року.

Особи, що мають намір приймати участь у додатковому аукціоні (Аукціон) на право укладення  Договору на розміщення ярмаркового об’єкту, повинні узгодити зовнішній вигляд ярмаркових об’єктів (що планують брати участь у ярмарку) з робочою комісією КП «Продюсерський центр «Аншлаг» БМР, шляхом подачі заявки з візуалізацією фасадів з усіх сторін на електронну адресу Організатора ярмарки (anshlag_berd@ukr.net), без уточнення місця розташування та його розмірів.  

Форма заявки для подачі матеріалів на розгляд робочої комісії

Без узгодження робочою  комісією КП «Продюсерський центр «Аншлаг» БМР, зовнішнього  вигляду ярмаркового об’єкта, учасник не допускається до реєстрації на участь в Аукціоні.

Підстава для проведення Аукціону:

Розпорядження міського голови від 05  квітня 2017 року № 126-р

Інформація про об'єкт Аукціону:

Для ознайомлення - схема розміщення ярмаркових місць і Положення про порядок організації та проведення ярмаркових заходів комунальним підприємством «Продюсерський центр «Аншлаг» Бердянської міської ради

Реєстраційний збір за участь в аукціоні – 300 грн.;

Гарантійний внесок (завдаток) – 10% від стартової ціни лоту.

Реєстраційний збір сплачується: до подання заяви про участь в аукціоні на п/р №  26003055870122 в БФ ЗРУ КБ «ПриватБанк», МФО 313399, іпн 2468404053, одержувач – ФО-П Зотов Л. А., призначення платежу - реєстраційний внесок із зазначенням даних учасника (ПІБ, іпн) та лоту, по якому планується прийняти участь (назва, дата)

Гарантійний внесок сплачується: до подання заяви про участь в аукціоні на п/р №  26008055741052 в БФ ЗРУ КБ «ПриватБанк», МФО 313399, іпн 2468404053, одержувач - ФО-П Зотов Л. А., призначення платежу - гарантійний внесок із зазначенням даних учасника (ПІБ, іпн) та лоту, по якому планується прийняти участь ( назва, дата).

Реєстраційний і гарантований внески повинні поступити на рахунок Виконавця аукціону до дати і часу закінчення прийому заявок на участь в Аукціоні.

Об'єкт Аукціону: право укладення Договору на розміщення ярмаркового об’єкту на  ярмарку “Дари Азова - 2017”.

Предмет аукціону:

- під розміщення продуктів харчування:

- розміром 2м × 3м не електрифіковані, стартовою ціною 18 000,00 грн. (Вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок);

- під розміщення сувенірів:

- розміром  2м х 3м не електрифіковані, стартовою ціною 18 000,00 грн. (Вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок);

"Крок Аукціону" - 10 % від стартової ціни лота.

У продажну вартість придбаного Лота входять послуги охоронного патрулювання, утримання та прибирання території ярмарку.

Умови участі в Аукціоні:

Організатор аукціону - Комунальне підприємство «Продюсерський центр «Аншлаг» Бердянської міської ради. Адреса: 71118, м. Бердянськ, вул. Італійська (Дюміна) /пр. Азовський (Леніна), буд. 57/10

Контактні особи: Організатора – (067)613-92-00, (066)073-09-86або Виконавця аукціону - тел. (06153)4-50-87.

Форма, порядок, місце, дата і час початку і закінчення прийому заявок на участь в Аукціоні:

Без узгодження робочою  комісією КП «ПЦ «Аншлаг» БМР, зовнішнього  вигляду ярмаркового об’єкта, учасник не допускається до реєстрації на участь в Аукціоні.

Подати заявку може будь-яка юридична особа незалежно від організаційно правової форми, форми власності або фізична особа підприємець.

Перелік документів для участі в аукціоні: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; платіжні документи про оплату реєстраційного збору і гарантійного внеску.

Прийом заявок на участь в Аукціоні здійснюється в робочі дні (з понеділка по суботу) з 09 годин 00 хвилин до 16 годин 00 хвилин, в приміщенні Виконавця аукціону, за адресою: м. Бердянськ, вул. Гостинна (Свердлова), 28, з 20 травня 2017 року до 29 травня 2017 року включно, згідно графіку проведення аукціонів.

Встановлений графік проведення додаткового аукціону до ярмарку «Дари Азова – 2017».

Заявки на участь в аукціоні, встановленої форми, приймаються тільки у письмовій формі Виконавцем аукціону.

Дата проведення Аукціону та прийому заявок на участь в Аукціоні:

31 травня 2017 року (остаточний день прийому заявок 29 травня включно);

Початок проведення Аукціону 31травня 2017 року о10:00 год. за адресою: вул. Італійська (Дюмина) 57/10, каб. 34 в приміщенні Міського Палацу культури ім. Т.Г. Шевченка.

 

КП «Продюсерський центр «Аншлаг»БМР оголошує про проведення додаткового аукціону до ярмарку «Дари Азова-2017»