У Бердянську відбувся семінар з питань оплати праці

Сьогодні, 1 червня, у залі ЦКіД „Софіт” зібралися підприємці, представники різноманітних установ та організацій міста, а також Бердянського, Приморського та Чернігівського районів. Причиною таких зборів стало проведення спеціалізованого семінару для роботодавців з питань застосування законодавства з оплати праці та державного нагляду за додержанням законодавства про працю. Захід проводився Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації спільно з Головним управлінням Держпраці у Запорізькій області.
Речниками семінару були спеціалісти установ-організаторів заходу. Зокрема, це:
· Ірина Разуваєва — заступник директора Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації, начальник управління праці та зайнятості;
· Олексій Кравцов — заступник начальника управління, начальник відділу державного регулювання заробітної плати та ринку праці Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації;
· Євгенія Кривошеєва — головний спеціаліст відділу державного регулювання заробітної плати та ринку праці Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації;
· Ірина Полякова заступник начальника Головного управління Держпраці у Запорізькій області.
Також до складу доповідачів семінару було запрошено Володимира Усольцева — начальника відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску управління податків і зборів з фізичних осіб.
На семінарі шановні гості ділилися з присутніми корисними порадами та власним досвідом у вирішенні законодавчих питань щодо оплати праці та оподаткування. Також присутні мали змогу дізнатися про те, як на практиці реалізуються зміни у законодавстві з праці (відповідно до Закону України від 06.12.2016 р., №1774 „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України”), а саме:
· запровадження мінімальної заробітної плати у підвищеному розмірі;
· зміни в оплаті праці;
· розширення повноважень органів місцевого самоврядування в частині контролю за додержанням законодавства про працю тощо.