Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області -  69002,  м. Запоріжжя,      вул. Гоголя, 105 а.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

Відповідно до п. 6. ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів»:

-  при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті;

-  зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни...

Подробиці

oknaДеякі суб’єкти господарювання, скориставшись довірою громадян, особливо людей похилого віку, низьким рівнем правової свідомості, проблемами зі здоров’ям, надають недоброякісні послуги. А саме: пропонують спеціальні умови виконання замовлень (всілякі знижки, розстрочки платежів), заохочують надавати згоду на оформлення споживчих кредитів, оформлення яких здійснюється у тому ж приміщенні, позбавляючи споживачів часу на вивчення договорів та...

Подробиці

Останнім часом все більше громадян користується терміналами самообслуговування, за допомогою яких можна поповнити рахунок мобільного телефону, погасити кредит, сплатити послуги ЖКХ, провайдерів Інтернету, кабельного телебачення тощо.

При оплаті послуг готівкою за допомогою термінала самообслуговування рекомендуємо:

1. Ознайомитись з інформацію, яка розміщена на моніторі терміналу, зокрема щодо:

- строків зарахування коштів отримувачам;

-...

Подробиці

Відповідні норми містяться у Постанові Правління Національного банку України «Про оптимізацію обігу монет дрібних номіналів», якою передбачається:

-  Національний банк України...

Подробиці


Відповідно ч. 11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі втрати  споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

Детальний порядок відновлення товарного чеку законодавством не встановлено, але відповідно до ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та...

Подробиці