Berdyansk City Council - Official

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держспоживслужби  у Запорізькій області -  69044,  м. Запоріжжя, Майдан Профспілок, 5.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів


29 березня 2017 року на засіданні Кабінету Міністрів України ухвалено Концепцію державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, розроблену Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.  

Концепція має на меті вдосконалити механізми захисту споживачів в Україні, визначивши основні завдання державної політики у сфері захисту прав споживачів із урахуванням найкращих практик країн ЄС.

Реалізація цієї...

Read more

При купівлі – будь уважний!

  • 28.03.2017
  • Вербицька І.Л.

Сучасному покупцеві хочеться сподіватися, що обраний товар, а особливо побутова техніка, віддячать йому довгою і вірною службою. Щоб придбаний товар виправдав ці сподівання необхідно дотримуватись певних правил. Вибравши побутову техніку, яка вам підходить, слід ознайомитися з її технічною документацією: техпаспортом, гарантійним талоном або іншим документом, що їх замінює. Крім цього, треба обов’язково перевірити працездатність товару, що...

Read more


Щороку 15 березня під егідою ООН світова спільнота відзначає Всесвітній день прав споживачів. Цей день в усьому світі характеризується мобілізацією спільних дії усіх, хто тим чи іншим чином є причетним до захисту порушених прав. Адже споживачі – це усі ми, громадяни, промисловці, підприємці, службовці, пенсіонери, молодь, діти - усі ми живемо, значить, споживаємо, різні послуги, товари, продукти, нарешті, повітря, яким дихаємо.

В Україні...

Read more

Ст. 1 доповнено п. 251 такого змісту:

«Технічно складні побутові товари - непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк»;

    ч. 5 ст. 6 доповнено таким змістом:

«Перелік груп технічно...

Read more

Увага, неякісний товар!

  • 20.01.2017
  • Вербицька І.Л.

Як запобігти купівлі недоброякісних товарів, куди звернутися за допомогою, якщо вам не пощастило, та якими законами можна скористатися? Якщо недавно придбаний товар виявився неякісним, то відповідно до статті 17 Закону України “Про захист прав споживачів”, потрібно звернутися до продавця (або до виробників, але це не завжди реально для покупця) і пред’явити товар, а також чек для підтвердження факту купівлі. У письмовій заяві на ім’я керівника...

Read more