Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держспоживслужби  у Запорізькій області -  69044,  м. Запоріжжя, Майдан Профспілок, 5.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів


Мине ще кілька днів – і підготовка до Новорічних та Різдвяних свят вийде на фінішну пряму, коли потік людей направляться до магазинів за закупками харчів до святкового столу. У цей час до продовольчих магазинів, супермаркетів, на ринки завозяться продукти у значно більших, ніж зазвичай, обсягах та проводяться улюблені багатьма розпродажі, святкові акції.

Незважаючи на піднесений настрій у передчутті свята, споживач при покупці будь-яких...

Подробиці

Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів». Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару. Перед покупкою товару в інтернет-магазині необхідно звернути увагу на наявність на сайті такої інформації: - найменування продавця, його місцезнаходження, порядок прийняття претензій; - основні характеристики...

Подробиці

 Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину/адміністрація/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар. У таких ситуаціях, перш за все, потрібно з’ясувати, хто насправді винен в тому, що товар пошкоджено – покупець, адміністрація магазину, яка...

Подробиці

Чому ми замислюємося про шкоду і ризики для здоров'я від вживання алкоголю тільки у надзвичайних ситуаціях, коли страждають сотні людей і вмирають десятки? На сьогодні в Україні склалась небезпечна ситуація, що зумовлена масовими отруєннями серед населення сурогатним алкоголем, що містить метанол. Метанол - це важка отрута, яка окислюється в організмі до формальдегіду. Формальдегід в свою чергу має перший клас небезпеки для людини і...

Подробиці

Особливості продажу меблів

  • 04.10.2016
  • Вербицька І.Л.

Суб'єкт господарювання повинен забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка покупця, у якому розміщується інформація про найменування власника; книга відгуків та пропозицій; місцезнаходження і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів. Здійснюючи продаж меблів вітчизняного та іноземного виробництва, працівники суб'єкта господарювання зобов'язані надати споживачам необхідну, достовірну та своєчасну...

Подробиці