Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області -  69002,  м. Запоріжжя,      вул. Гоголя, 105 а.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

Чому ми замислюємося про шкоду і ризики для здоров'я від вживання алкоголю тільки у надзвичайних ситуаціях, коли страждають сотні людей і вмирають десятки? На сьогодні в Україні склалась небезпечна ситуація, що зумовлена масовими отруєннями серед населення сурогатним алкоголем, що містить метанол. Метанол - це важка отрута, яка окислюється в організмі до формальдегіду. Формальдегід в свою чергу має перший клас небезпеки для людини і...

Подробиці

Особливості продажу меблів

  • 04.10.2016
  • Вербицька І.Л.

Суб'єкт господарювання повинен забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка покупця, у якому розміщується інформація про найменування власника; книга відгуків та пропозицій; місцезнаходження і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів. Здійснюючи продаж меблів вітчизняного та іноземного виробництва, працівники суб'єкта господарювання зобов'язані надати споживачам необхідну, достовірну та своєчасну...

Подробиці

Кожного дня ми купуємо товари в різних упаковках і без них, але не завжди звертаємо увагу на позначки, які називаються маркуванням товару. Використання екологічного маркування має свідчити про відповідність якості продукту та безпечності його виробництва і утилізації екологічним вимогам. 

Знаки вторинної переробки 

Група №1: знаки закликають до переробки продукту та його упаковки, але не контролюється організаціями стандартизації і сертифікації: 
А)...

Подробиці

Шановні споживачі! Радимо Вам купувати товари, замовляти роботи (послуги) у суб’єктів господарювання, які зареєстрували свою господарську діяльність в установленому порядку.

Згідно ч. 11 статті 8 та ч.8 статті 10 ЗаконуУкраїни «Про захист прав споживачів» суб’єкт господарювання (продавець товару, надавач послуг, виконавець робіт) зобов’язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт придбання товару...

Подробиці

До відділу підприємницької діяльності та захисту прав споживачів надходять звернення громадян-споживачів з питання законності дій суб'єктів господарювання (продавців) щодо необхідності пред’явлення покупцем документів про встановлення особи при поверненні коштів за продукцію (за придбані неякісні продовольчі або непродовольчі товари, при обміні товару належної якості).

Законом України «Про захист прав споживачів» ця норма не передбачена, але...

Подробиці