Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області -  69002,  м. Запоріжжя,      вул. Гоголя, 105 а.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

До відділу підприємницької діяльності та захисту прав споживачів надходять звернення громадян-споживачів з питання законності дій суб'єктів господарювання (продавців) щодо необхідності пред’явлення покупцем документів про встановлення особи при поверненні коштів за продукцію (за придбані неякісні продовольчі або непродовольчі товари, при обміні товару належної якості).

Законом України «Про захист прав споживачів» ця норма не передбачена, але...

Подробиці

        Мінекономрозвитку  у  листі  від   08.06.2016  № 3631-04/17265-07 розглянуло  питання щодо можливості повернення товару належної якості в разі  укладення  договору на відстані . Основним законодавчим актом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і  надавачами  послуг різних  форм власності,  встановлює  права  споживачів, а  також  визначає  механізм  їх...

Подробиці

У разі порушення прав споживача, першочергово споживачу необхідно подати письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, у якого придбано товар або замовлено послугу. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомлення про вручення. Якщо вимоги будуть не задоволені, то у цьому випадку споживач має право звернутися...

Подробиці

Якщо продукти харчування або непродовольчі товари купуються на ринку, споживач має право вимагати від продавця товарний чек, що засвідчує факт купівлі, у якому зазначаються: найменування суб’єкта господарювання, ким видано свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності та дата видачі, найменування товару, ціна товару, дата продажу, прізвище і ініціали продавця та його підпис. Відповідно до Закону України «Про захист прав...

Подробиці

1. На які основні моменти споживачу необхідно звернути особливу увагу під час замовлення продукції (товарів, роботи, послуги)? По-перше, важливо щоб перед вибором послуги споживач отримав максимум інформації про суб’єкта господарювання та про виріб (роботу, послугу). Ознайомитися з цією інформацією необхідно безпосередньо в приміщеннях, де здійснюється оформлення замовлення. На видному і доступному для замовників місці повинні розміщуватися: •...

Подробиці