Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області -  69002,  м. Запоріжжя,      вул. Гоголя, 105 а.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

У разі порушення прав споживача, першочергово споживачу необхідно подати письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, у якого придбано товар або замовлено послугу. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомлення про вручення. Якщо вимоги будуть не задоволені, то у цьому випадку споживач має право звернутися...

Подробиці

Якщо продукти харчування або непродовольчі товари купуються на ринку, споживач має право вимагати від продавця товарний чек, що засвідчує факт купівлі, у якому зазначаються: найменування суб’єкта господарювання, ким видано свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності та дата видачі, найменування товару, ціна товару, дата продажу, прізвище і ініціали продавця та його підпис. Відповідно до Закону України «Про захист прав...

Подробиці

1. На які основні моменти споживачу необхідно звернути особливу увагу під час замовлення продукції (товарів, роботи, послуги)? По-перше, важливо щоб перед вибором послуги споживач отримав максимум інформації про суб’єкта господарювання та про виріб (роботу, послугу). Ознайомитися з цією інформацією необхідно безпосередньо в приміщеннях, де здійснюється оформлення замовлення. На видному і доступному для замовників місці повинні розміщуватися: •...

Подробиці

Важливою гарантією здійснення прав споживачів є їх судовий захист. Споживачем, права якого захищаються на підставі Закону України «Про захист прав споживачів» (надалі - Закон), є лише громадянин (фізична особа), котрий придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб. Закон регулює відносини споживача з підприємством, установою, організацією чи громадянином-підприємцем,...

Подробиці

Реальні факти сьогодення свідчать про те, що продавці взуття дуже часто неправдиво інформують споживачів про те з чого зроблений верх взуття: з натуральної шкіри та текстилю або із синтетичних та штучних шкір. Це – питання принципове. Від складу матеріалу верха взуття залежить гарантійний термін. Несумлінні продавці йдуть на різні хитрощі, а буває й прямо вводять в оману споживача з метою уникнення відповідальності по гарантійним зобов’язанням....

Подробиці