Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держспоживслужби  у Запорізькій області -  69044,  м. Запоріжжя, Майдан Профспілок, 5.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

Протягом останнього часу доволі часто споживачі звертаються щодо порушення суб’єктами господарювання їх прав при реалізації продукції на замовлення, яка здійснюється поза торгівельними чи офісними приміщеннями, та укладенні договорів щодо продажу товарів на відстані. Саме таким чином через мережу Інтернет та телемагазини здійснюється реалізація побутової техніки та побутового приладдя, комп’ютерної техніки, засобів косметології,...

Подробиці

Якщо відсутні гарантійні зобов’язання виробника, вимоги, встановлені ч.1 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо товарів виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера). ч.1 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів»: У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного...

Подробиці

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору купівлі-продажу продукції, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7-ми днів. Договір може бути розірваний у випадках: У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації...

Подробиці

Звертаємо увагу споживачів та субєктів господарювання, які здійснюють діяльність поза торговельними або офісними приміщеннями на внесення змін Законом України «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 № 675-VIII до статтей 12, 23 Закону України «Про захист прав споживачів», а саме: до ст. 12 «Права споживача в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями» - якщо споживачеві не було надано документ (електронний...

Подробиці

Відносини між відвідувачами та підприємствами громадського харчування регулюються, , Правилами роботи закладів ресторанного господарства та Порядком провадження торговельної діяльності, торговельного обслуговування населення.

Згідно з цими правилами на фасаді приміщення має бути вивіска із зазначенням типу і назви підприємства. Біля входу на видному місці розміщується інформація про режим роботи, його повинні дотримуватися підприємства всіх...

Подробиці