Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області -  69002,  м. Запоріжжя,      вул. Гоголя, 105 а.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору купівлі-продажу продукції, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7-ми днів. Договір може бути розірваний у випадках: У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації...

Подробиці

Звертаємо увагу споживачів та субєктів господарювання, які здійснюють діяльність поза торговельними або офісними приміщеннями на внесення змін Законом України «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 № 675-VIII до статтей 12, 23 Закону України «Про захист прав споживачів», а саме: до ст. 12 «Права споживача в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями» - якщо споживачеві не було надано документ (електронний...

Подробиці

Відносини між відвідувачами та підприємствами громадського харчування регулюються, , Правилами роботи закладів ресторанного господарства та Порядком провадження торговельної діяльності, торговельного обслуговування населення.

Згідно з цими правилами на фасаді приміщення має бути вивіска із зазначенням типу і назви підприємства. Біля входу на видному місці розміщується інформація про режим роботи, його повинні дотримуватися підприємства всіх...

Подробиці

          Статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено, що на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство що задовольняє вимоги споживача) зобов’язані створити (мати) обмінний фонд товарів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172, до товарів, з яких...

Подробиці

                                                                                    Додаток № 1                                                                                                  до постанови Кабінету Міністрів України                                                                       від 19 березня 1994 р. № 172

 

                                                       ПЕРЕЛІК 

 сезонних товарів, гарантійні терміни за якими    ...

Подробиці