Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області -  69002,  м. Запоріжжя,      вул. Гоголя, 105 а.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

          Статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено, що на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство що задовольняє вимоги споживача) зобов’язані створити (мати) обмінний фонд товарів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172, до товарів, з яких...

Подробиці

                                                                                    Додаток № 1                                                                                                  до постанови Кабінету Міністрів України                                                                       від 19 березня 1994 р. № 172

 

                                                       ПЕРЕЛІК 

 сезонних товарів, гарантійні терміни за якими    ...

Подробиці

   Вимоги споживача щодо усунення недоліку товару протягом гарантійного терміну пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги  за місцезнаходженням споживача.  При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Тобто, якщо угодою між...

Подробиці

9 квітня 2015 року відбулось засідання Координаційної ради з питань розвитку підприємництва та захисту прав споживачів. Під час засідання було підбито підсумки місячника із захисту прав споживачів, який проводився в м. Бердянську з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів. Протягом лютого-березня 2015 року відділом розвитку торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економіки виконкому Бердянської міської ради...

Подробиці

      У І кварталі 2015 року до відділу розвитку торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради звернулося 156 громадян за захистом прав, визначених Законом України “Про захист прав споживачів"....

Подробиці