Бердянська міська рада - офіційний сайт

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держспоживслужби  у Запорізькій області -  69044,  м. Запоріжжя, Майдан Профспілок, 5.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Споживач має право на те, щоб продукція за звичайних умов її використання, зберігання і транспортування була безпечною для його життя, здоров'я, навколишнього природного середовища, а також не завдавала шкоди його майну. Безпека продукції - відсутність будь-якого ризику для життя, здоров'я, майна споживача і...

Подробиці

         Кожного дня ми користуємося різними послугами, а тому є безпосередніми їх споживачами. Це послуги з ремонту взуття, виготовлення меблів, пам’ятників, хімчистки одягу, ательє тощо. Перелік послуг, які надають підприємці мешканцям нашого міста досить різноманітний. І  в даному випадку споживачеві необхідно добре володіти споживчою грамотою.

Подробиці

    Суб'єкт господарської діяльності, що здійснює роздрібну торгівлю взуттям, повинен забезпечити покупцям зручні умови для ознайомлення, вибору та примірки взуття. Для цього торговельні (демонстраційні) зали обладнуються банкетками або ослонами, підставками, дзеркалами, килимками, ріжками.  При продажу дитячого взуття обов'язкова наявність стопоміру. ...

Подробиці

     Щорічно 15  березня  в  рамках  міжнародного  споживчого  руху відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. У багатьох країнах світу в цей день піднімаються питання, які стосуються захисту прав споживачів, стану справ на споживчому ринку та розвитку споживчого руху.                        З нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів відділом розвитку торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економіки...

Подробиці

Рішенням  виконавчого комітету Бердянської міської ради від 10.02.2015  № 26 підведено  підсумки реалізації  Плану  заходів  щодо захисту прав споживачів у м.Бердянськ на 2014 рік та затверджено  План заходів щодо захисту прав споживачів у м.Бердянськ на 2015 рік. 

Подробиці