Berdyansk City Council - Official

Кома в закупівлях. Поради при складанні тендерної документації

    Найголовніший документ в закупівлі - це тендерна документація для замовника, а для учасника - це тендерна пропозиція, ідеально підготовлена по тендерній документації.

    Тому, щоб таких нюансів не сталося пропоную учасникам та замовникам закупівель запам’ятати, що якщо кома стоїть посередині слів наприклад: електронна довідка, довідка, нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС) – це означає, що учасник повинен подати усі перелічені документи, тобто і електронну довідку і довідку і нотаріально завірену копію.

    Другий приклад: на підтвердження повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції учасник надає - протокол загальних зборів, наказ про призначення, довіреність, доручення. Знову, це означає, що учасник повинен в складі тендерної пропозиції подати усі перелічені документи. Як же правильно можна написати? Приклад: електронна довідка або довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС). Отже за допомогою сполучника «або» замовник дає можливість учаснику подати будь-який документ перелічений вище.

    Джерело: «Радник в сфері державних закупівель»