Бердянська міська рада - офіційний сайт

Бердянський ЦНАП розширює перелік послуг послугами з реєстрації транспортних засобів, отримання посвідчень водія та інших

Про це під час звіту про роботу ЦНАПу в 2020 році на засіданні виконавчого комітету розповіла начальник відділу з надання адміністративних послуг “Єдиний офіс” Лариса Лаба. У 2020 році пріоритетом для ЦНАПу була організація надання комплексних адміністративних послуг, а також розширення переліку послуг послугами з реєстрації транспортних засобів, отримання посвідчень водія та інших. З цією метою у 2020 році виконавчим комітетом Бердянської міської ради за кошти місцевого бюджету придбана та змонтована робоча станція для оформлення та видачі посвідчення водія і державної реєстрації транспортних засобів. Уже підписано Узгоджене рішення з Головним сервісним центром МВС про організацію співробітництва у сфері надання адміністративних послуг, що надаються територіальними органами з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ через Центр надання адміністративних послуг у місті Бердянськ.

Перелік адміністративних послуг, які надаватимуться через ЦНАП:

- обмін посвідчення водія (без складення іспитів);

- видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого;

- державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду);

- перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання.

Наразі триває підготовча робота з отримання доступу до Єдиного державного реєстру транспортних засобів співробітниками Центру надання адміністративних послуг у м. Бердянськ.

Лариса Лаба нагадала, що ЦНАП працює за принципом відкритого і прозорого «єдиного офісу», де в одному приміщенні можна отримати 138 адміністративних послуг. З них 86 послуг надаються Бердянською міською радою та її виконавчим комітетом у сферах підприємницької діяльності та захисту прав споживачів, реєстрації прав на нерухоме майно, земельних питань, архітектури та містобудування, реєстрації місця проживання, соціальних послуг та допомоги, житлово-комунального господарства, реєстрації дітей для зарахування до дитячих дошкільних закладів.

50 адміністративних послуг надається територіальними органами центральних органів виконавчої влади.

Затверджений Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, є динамічним та постійно актуалізується. У 2020 року він збільшився на 8 адміністративних послуг.

Усього у 2020 році у ЦНАПі надано 37 164 адміністративних послуги (щомісяця опрацьовується близько 3 097 звернень). У порівнянні з показниками за аналогічний період 2019 року (зареєстровано 49 061 звернення), кількість наданих адміністративних послуг зменшилась на 24%. Причини зменшення полягають у встановленні карантинних обмежень з метою недопущення розповсюдження респіраторної хвороби COVID-19 та активації електронної взаємодії відділу реєстрації місця проживання з управлінням праці та соціального захисту населення у формуванні та наданні електронних довідок про зареєстрованих за адресою осіб (надано близько 15 тис. довідок за участю адміністраторів ЦНАПу).

У 2020 році від сплати адміністративного збору за платні адміністративні послуги, які надаються через ЦНАП, до місцевого бюджету надійшло 1 376,0 тис. грн.

Інновацією 2020 року стало запровадження двох комплексних послуг за життєвими обставинами.

Перша інновація - 2 послуги в 1 заяві: ІD-14 – оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків. Послугу можна отримати у центральному офісі ЦНАПу. Всього надано 25 таких послуг.

Друга інновація - 9 послуг в 1 заяві: єМалятко – комплекс послуг, що включає проведення державної реєстрації народження дитини, визначення походження новонародженої дитини, визначення новонародженої дитини до громадянства України, призначення державної допомоги при народженні дитини, допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, реєстрацію дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису (УНЗР) в ньому, реєстрацію дитини в електронній системі охорони здоров’я. Реєстрацію місця проживання дитини можна оформити при отриманні свідоцтва про народження дитини у ЦНАПі. У 2020 році надано 15 таких послуг. Послугу можна отримати без зайвих відвідувань декількох державних установ в одному місці за однією заявою - у центральному офісі ЦНАПу та на віддалених робочих місцях адміністраторів у мікрорайонах міста.

У ЦНАПі найбільш активно оформлюють послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та оформлення довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи та про склад сім’ї або зареєстрованих за адресою осіб. З початку 2020 року такі послуги отримали 7138 та 14 532 заявника відповідно, що в сумі складає 58% від загального обсягу оформлених адміністративних послуг.

На другому місці за активністю звернень є реєстрація нерухомого майна, на третьому – оформлення та видача біометричних паспортів. Усього за звітний період оформлено 2970 паспортів громадянина України та паспортів громадянина України для виїзду за кордон. За оформлення паспортних послуг, які надаються через ЦНАП, у 2020 році до місцевого бюджету надійшло 657,2 тис. грн.

Зручним способом отримання адміністративних послуг є замовлення послуг онлайн з отриманням результатів у ЦНАПі. Цією послугою за звітний період скористались 1111 суб’єктів звернення. Через офіційний сайт Бердянської міської ради у розділі «Центр надання адміністративних послуг», не виходячи з дому, є можливість замовити зазначені онлайн послуги та отримати результат за одне відвідування ЦНАПу.

Також у цьому розділі на сайті є посилання на Єдиний державний веб-портал електронних послуг – Портал Дія (diia.gov.ua), на якому кожен громадянин може отримати електронні послуги та інформацію про себе з державних електронних інформаційних ресурсів. На Порталі Дія доступно 33 електронні послуги.

Для забезпечення рівних можливостей та доступності адміністративних послуг особам з інвалідністю та іншим мешканцям міста, які не можуть самостійно відвідати ЦНАП, працює «Мобільний офіс», мета якого – надання адміністратором послуг за місцем проживання заявників. У 2020 році цією послугою скористалося 233 особи. Послугу замовляють за телефоном ЦНАПу або за допомогою близьких безпосередньо у приміщенні ЦНАПу.

Говорячи про пріоритети у роботі ЦНАПу у 2021 році, начальник відділу з надання адміністративних послуг “Єдиний офіс” Лариса Лаба відзнначила наступні: створення зручних і доступних умов отримання якісних адміністративних послуг, продовження роботи з підключення до порталу «Дія», системи онлайн моніторингу якості надання адміністративних послуг, інтеграція адміністративних послуг соціального характеру у ЦНАП.

Бердянський ЦНАП розширює перелік послуг послугами з реєстрації транспортних засобів, отримання посвідчень водія та інших