Бердянська міська рада - офіційний сайт

Директор КП “Бердянськводоканал” Дмитро Михалевич звернувся до мешканців міста своєчасно сплачувати за отримані послуги

На пресконференції директор КП “Бердянськводоканал” Дмитро Михалевич розповів про виконані роботи у квітні, плани та проблеми з оплатою споживачами за отримані послуги. За власні кошти міськводоканал у квітні з настанням сприятливих погодних умов відновив асфальтове покриття по вул. Пушкіна, вул.Центральна, біля пам’ятного знаку “Жертвам Чорнобиля”, по вул. Лієпайська, 45. По вул. Степанянця, 2 замінили 400 м. аварійної ділянки на пластикову трубу без відключення абонентів від водопостачання. Ліквідували аварію на КНС-7 та розпочали роботу на вул. П’ятигорській. Провели технічну реконструкцію двох фонтанів, які розпочнуть працювати на травневі свята. На травень заплановано замінити 700 метрів аварійних ділянок мереж, продовжити асфальтування місць розриттів.

Підприємство готове й надалі системно міняти аварійні ділянки, покращувати свою роботу, проте це буде можливим при своєчасній сплаті споживачами за отримані послуги. За березень оплата населення склала 100%, за квітень місяць - 80% і, на думку керівника, існують напевно різні причини цьому. “Я не можу пояснити з чим пов’язане таке зниження проплат, проте для міськводоканалу важлива своєчасна оплата мешканцями за отримані послуги. Ми зможемо й надалі виконувати свої зобов’язання, міняти аварійні ділянки, проте зараз ситуація з таким рівнем платежів ставить під загрозу гарантовані виплати”, - зазначив Дмитро Михалевич.

Особливе занепокоєння викликає позиція власників 3-5-поверхових будівель у курортних мікрорайонах Ліски та Слобідка, які відмовляються встановлювати прилади обліку водопостачання, сплачують за нормами споживання за 1-2 осіб, і навіть, є випадки, коли мають значну заборгованість.

Керівник наголосив, що була проведена значна попереджувальна робота з цією категорією споживачів і взагалі з боржниками, в усному, письмовому вигляді, через суд. І зараз підприємство вимушено переходити від вмовлянь до дій — припиняти водопостачання. Технічні можливості для цього є. Загалом, що стосується боржників, у кожному випадку проводиться індивідуальна робота, можливе укладання договору про реструктуризації боргу. Тож директор подякував мешканцям, які вчасно оплачують за воду та водовідведення, і закликав боржників бути відповідальними та розпочати погашати борги.

Директор КП “Бердянськводоканал” Дмитро Михалевич звернувся до мешканців міста своєчасно сплачувати за отримані послуги