Бердянська міська рада - офіційний сайт

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у листопаді 2021 року

Зареєстровано звітів за період з 01.11.2021-30.11.2021 - 108

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

42

66

-

-

-

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Обєднання громадян

93

14

                  1

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

72

      28

         6

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

4

2

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

-

не оплачено фактичні витрати, повязані з копіюванням або друком

-

не дотримано вимог до запиту на інформацію

2

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

-

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (4), діяльність органів місцевого самоврядування (55), економічна, регіональна політика та будівництво(30), житлова політика (2),  комунальне господарство (3), культура (1), соціальний захист (1), охорона здоров’я (4) інше (8).

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у січні-листопаді 2021 року

Зареєстровано звітів за період з 04.01.2021   по 30.11.2021 - 1025

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

441

583

-

-

1

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Об’єднання громадян

852

96

                  77

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

710

       28

           208

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

148

79

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

1

 

 

 

не оплачено фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком

46

не дотримано вимог до запиту на інформацію

12

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

1

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (111), діяльність органів місцевого самоврядування (433), економічна, регіональна політика та будівництво(253), законність (5), житлова політика (13), комунальне господарство (60), культура (11) освіта (7), охорона здоров’я (10), сім’я (3), соціальний захист (8), транспорт (15), ЗМІ (1), фінанси (3),інше (92).

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у листопаді 2021 року

Зареєстровано звітів за період з 01.11.2021-30.11.2021 - 108

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

42

66

-

-

-

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Об’єднання громадян

93

14

                  1

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

72

      28

         6

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

4

2

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

-

не оплачено фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком

-

не дотримано вимог до запиту на інформацію

2

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

-

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (4), діяльність органів місцевого самоврядування (55), економічна, регіональна політика та будівництво(30), житлова політика (2),  комунальне господарство (3), культура (1), соціальний захист (1), охорона здоров’я (4) інше (8).

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у січні-вересні 2021 року

Зареєстровано звітів за період з 04.01.2021   по 30.09.2021 - 819

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

348

471

-

-

-

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Об’єднання громадян

684

61

                  74

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

535

       30

           185

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

137

69

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

1

 

 

 

не оплачено фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком

37

не дотримано вимог до запиту на інформацію

10

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

-

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (103), діяльність органів місцевого самоврядування (356), економічна, регіональна політика та будівництво(172), законність (5), житлова політика (10), комунальне господарство (51), культура (10) освіта (7), охорона здоров’я (6), сім’я (3), соціальний захист (5), транспорт (14), ЗМІ (1), фінанси (2),інше (74).

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у вересні 2021 року

Зареєстровано звітів за період з 01.09.2021-30.09.2021 - 121

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

52

69

-

-

-

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Об’єднання громадян

99

16

                  6

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

73

      30

         13

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

10

5

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

-

не оплачено фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком

2

не дотримано вимог до запиту на інформацію

1

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

-

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (8), діяльність органів місцевого самоврядування (48), економічна, регіональна політика та будівництво(46), житлова політика (1),  комунальне господарство (5), охорона здоров’я (1), сім’я (1), соціальний захист (2), транспорт (3), інше (6).

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у вересні 2021 року

Зареєстровано звітів за період з 01.09.2021-30.09.2021 - 121

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

52

69

-

-

-

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Об’єднання громадян

99

16

                  6

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

73

      30

         13

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

10

5

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

-

не оплачено фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком

2

не дотримано вимог до запиту на інформацію

1

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

-

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (8), діяльність органів місцевого самоврядування (48), економічна, регіональна політика та будівництво(46), житлова політика (1),  комунальне господарство (5), охорона здоров’я (1), сім’я (1), соціальний захист (2), транспорт (3), інше (6).

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у вересні 2021 року

Зареєстровано звітів за період з 01.09.2021-30.09.2021 - 121

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

52

69

-

-

-

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Об’єднання громадян

99

16

                  6

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

73

      30

         13

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

10

5

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

-

не оплачено фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком

2

не дотримано вимог до запиту на інформацію

1

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

-

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (8), діяльність органів місцевого самоврядування (48), економічна, регіональна політика та будівництво(46), житлова політика (1),  комунальне господарство (5), охорона здоров’я (1), сім’я (1), соціальний захист (2), транспорт (3), інше (6).

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у січні-липні2021 року

Зареєстровано звітів за період з 04.01.2021   по 30.07.2021 - 597

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

200

278

-

-

-

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Об’єднання громадян

494

35

                  68

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

377

       12

           140

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

107

51

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

1

 

 

 

не оплачено фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком

25

не дотримано вимог до запиту на інформацію

7

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

-

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (62), діяльність органів місцевого самоврядування (270), економічна, регіональна політика та будівництво(116), законність (5), житлова політика (9), комунальне господарство (44), культура (9) освіта (4), охорона здоров’я (5), сім’я (1), соціальний захист (2), транспорт (7), ЗМІ (1), фінанси (1),інше (61).

З в і т про задоволення запитів на публічну інформацію, які надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради у липні 2021 року

Зареєстровано звітів за період з 01.07.2021-30.07.2021 - 77

в т.ч.

За формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

26

51

-

-

-

 

За категорією

Фізична особа

Юридична особа

Об’єднання громадян

59

7

                  11

 

Результати розгляду запитів

Задоволено

В стадії розгляду

Відмовлено

Причини відмови

Надіслано

належним розпорядникам інформації

50

  12

         10

виконком не  володіє і не

зобов’язаний відповідно  до  його компетенції володіти інформацією

 

 

 

6

5

інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом

-

не оплачено фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком

1

не дотримано вимог до запиту на інформацію

3

розгляд запиту припинено за проханням запитувача

-

 

Види запитуваної  інформації: аграрна політика і земельні відносини (10), діяльність органів місцевого самоврядування (23), економічна, регіональна політика та будівництво(7),  житлова політика (2),комунальне господарство (5), культура (4), соціальний захист (2), транспорт (2), ЗМІ (1), інше (21).

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ


Доступ до публічної інформації

Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень.

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

  1. Ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
  2. Опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)
  3. Підпис і дату.

Для оформлення інформаційного запиту

  1. усно: телефон: +38 (06153) 618-80;
  2. письмово: 71100, Україна, Запорізька область, місто Бердянськ, площа Єдності, 2;

    Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:

    1. Від фізичної особи; (зразок)
    2. Від юридичної особи; (зразок)
    3. Від об’єднань громадян; (зразок)
  3. електронна пошта: infozapyt@brd.gov.ua

Інструкція щодо процедури подання запиту на інформацію та її отримання

Письмові запити юридичних, фізичних осіб та об'єднань громадян щодо надання публічної інформації, адресовані керівництву виконавчого комітету Бердянської міської ради або виконкому міської ради в цілому без зазначення конкретного адресата, приймаються в адміністративному будинку виконкому у робочі дні протягом робочого часу (з понеділка по четвер - з 08:00 до 16:00, у п'ятницю - з 8:00 до 14:45 , обідня перерва - з 12:00 до 12:45) в кабінеті № 3 (відділ по роботі зі зверненнями громадян).

Запит обов'язково має містити: ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату.

У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює відповідальна особа виконкому.

Інформація на запит надається безкоштовно (у разі якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк).

Відповідь на запит надається в письмовому вигляді на поштову адресу або в електронному вигляді на адресу електронної пошти на вибір запитувача не пізніше п'яти робочих днів (може бути продовжено до двадцяти робочих днів з повідомленням про це запитувача) з дня отримання запиту.

У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту (клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим).

Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності

Згідно із Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Заповнити спеціальну форму інформаційного запиту на сторінці: