Бердянська міська рада - офіційний сайт
КУ«Територiальний центр соціального обслуговування (надання соцiальних послуг)» Бердянської мiської ради



 

Метою дiяльностi Терцентру є надання соцiальних послуг громадянам, якi опинилися у складних життєвих обставинах

(внутрішньопереміщеним особам, особам з iнвалiдністю, громадянам похилого вiку, дiтям з iнвалiдністю, бездомним).

Картка послуг центру 

Адреса: 71112, м. Бердянськ, вул. Земська, 38 (1 поверх)

Контакти:

Телефон: +38 (06153) 7-24-61

Факс: +38 (06153) 7-24-61

E-mail: tercenter@bmr.gov.ua

Сторінка у фейсбуці: https://www.facebook.com/profile.php?id=1000368540827

 

За довідками звертатись:

Відділ визначення потреб - вул. Земська, 38 (2 поверх каб. № 5) тел. +38 (06153) 4-57-30

Відділення соціальної допомоги вдома - вул. Консульська, 80 тел. 0507742770 

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги - вул. Консульська, 80 тел. +38 (06153) 4-74-67

Відділення денного перебування - вул. Земська, 38 тел. +38 (06153) 4-57-30

Служба обліку бездомних громадян - вул. Консульська, 80 тел. +38 (06153) 4-74-67

Як оформитись до Терцентру

 У разі необхідності надання соціальних послуг Комунальною установою «Територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг)» Бердянської міської ради, громадяни можуть звернутися до управління праці та соціального захисту населення за адресою: вул. Захисників України 27\34 каб. № 3. Телефон для довідок (06153) 4-70-37.

У разі неможливості, за станом здоров'я особисто надати документи на надання вищезазначену соціальну послугу Ви можете звернутися до КУ "Терцентр" БМР або зателефонувати (06151) 4-70-37.

 

Які документи потрібно надати для оформлення у Терцентр

 

Соціальна послуга «Догляд вдома»:

  • заява про надання соціальних послуг;

  • копія паспорта громадянина України;

  • копія ідентифікаційного номеру;

  • копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

  • медичний висновок про здатність до самообслуговування (у сімейного лікаря);

  • довідка про доходи;

  • довідка про склад сім’ї.

Соціальна послуга «Соціальна адаптація»:

  • заява про надання соціальних послуг;

  • копія паспорта громадянина України;

  • копія ідентифікаційного номеру;

  • копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

  • медичний висновок про здатність до самообслуговування (у сімейного лікаря);

  • довідка про склад сім’ї.

Соціальна послуга «Натуральна допомога»:

  • заява про надання соціальних послуг;

  • копія паспорта громадянина України;

  • копія ідентифікаційного номеру;

  • копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

  • довідка про доходи;

  • довідка про склад сім’ї.

Соціальна послуга «Фізичний супровід особи з інвалідністю з порушенням зору»:

  • заява про надання соціальних послуг;

  • копія паспорта громадянина України;

  • копія ідентифікаційного номеру;

  • копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності),

  • довідка про доходи;

  • довідка про склад сім’ї.

Соціальна послуга «Надання у користуванні необхідних технічних та інших засобів реабілітації»:

  • заява про надання соціальних послуг;

  • копія паспорта громадянина України;

  • копія ідентифікаційного номеру;

  • копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності),

  • довідка про доходи;

  • довідка про склад сім’ї;

  • довідка від лікаря для підтвердження медичних показань до засобів реабілітації.

Соціальна послуга «Представництво інтересів»:

  • заява про надання соціальних послуг;

  • копія паспорта громадянина України (за наявності);

  • копія ідентифікаційного номеру ( за наявності).

    Розпорядок роботи

08-00 до 17-00 Понеділок-четвер

08-00 до 15-45 П’ятниця

12-00 до 12-45 Обідня перерва

13-00 до 15-00 Середа: Особистий прийом директора

Сполучення громадського транспорту:

Автобуснi зупинки «Медколедж» на маршрутах № 4, 21, 8, 9, 10

та «Горбенко» на маршрутах № 3, 4/1, 5, 17, 15, 20

  

КУ «Територiальний центр соціального обслуговування (надання соцiальних послуг)» Бердянської мiської ради