Berdyansk City Council - Official

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області -  69002,  м. Запоріжжя,      вул. Гоголя, 105 а.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

Уряд зареєстрував у ВРУ нову редакцію Закону «Про захист прав споживачів». Зокрема, ним врегулюють права споживачів у сфері електронної торгівлі

22 вересня на черговому засіданні Уряд підтримав нову редакцію Закону “Про захист прав споживачів”.  5 жовтня Д. Шмигаль зареєстрував законопроєкт у Верховній Раді під №6134 (завантажити).

Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та суб’єктами господарювання незалежно від...

Read more

По-перше, споживач має бути обізнаним, який саме суб’єкт господарювання надає йому послуги. Розміщена вивіска з назвою салону, як правило, не надає такої важливої інформації. Проте ця інформація може стати споживачу у пригоді в разі незадоволення якістю виконаної роботи та необхідністю подати відповідну заяву до господарюючого суб’єкта....

Read more

Продукти, представлені на стихійних ринках, часто не відповідають вимогам безпечності....

Read more

Відповідно до статті 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року №833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» касир та інший працівник, які мають право одержувати від споживача гроші за проданий товар, зобов’язані приймати без  обмежень банкноти і монети усіх номіналів, які випускає в обіг Національний банк (у тому числі розмінні, обігові...

Read more

Шановні мешканці міста! 

Купівля товарів у місцях «стихійної торгівлі», в умовах, які не відповідають вимогам, у будь-який час може обернутись лихом для Вас, ваших рідних і друзів.

Торгівля з рук у невстановлених місцях  -  це правопорушення, за яке передбачена відповідальність за статтею 160 Кодексу України про адміністративні правопорушення у вигляді накладання штрафу. Право вживати заходи до правопорушників віднесено до компетенції...

Read more