Berdyansk City Council - Official

Інформація про органи, які здійснюють перевірки у сфері захисту прав споживачів

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що відповідно до законодавства України правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. 

Територіальним органом у Запорізькій області є Головне Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області.

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

Листи-звернення направляються на адресу Головного Управління Держпродспоживслужби  у Запорізькій області -  69002,  м. Запоріжжя,      вул. Гоголя, 105 а.

У разі необхідності Ви можете отримати консультацію з актуальних питань захисту прав споживачів у відділі підприємницької діяльності та  захисту прав споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради за телефоном 3-61-82, а також на особистому прийомі (м.Бердянськ, проспект Азовський, 37/9 Центр надання адміністративних послуг „Єдиний офіс”, прийомні дні: понеділок і четвер з 8.00 до 12.00 ).

Також Ви маєте можливість ознайомитися з актуальною інформацією у сфері захисту прав споживачів на офіційній сторінці Бердянської міської ради  (bmr.gov.ua) у розділі «Бізнес» – «Захист прав споживачів».

 

 

Захист прав споживачів

Кожного дня ми купуємо товари в різних упаковках і без них, але не завжди звертаємо увагу на позначки, які називаються маркуванням товару. Використання екологічного маркування має свідчити про відповідність якості продукту та безпечності його виробництва і утилізації екологічним вимогам. 

Знаки вторинної переробки 

Група №1: знаки закликають до переробки продукту та його упаковки, але не контролюється організаціями стандартизації і сертифікації: 
А)...

Read more

Шановні споживачі! Радимо Вам купувати товари, замовляти роботи (послуги) у суб’єктів господарювання, які зареєстрували свою господарську діяльність в установленому порядку.

Згідно ч. 11 статті 8 та ч.8 статті 10 ЗаконуУкраїни «Про захист прав споживачів» суб’єкт господарювання (продавець товару, надавач послуг, виконавець робіт) зобов’язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт придбання товару...

Read more

До відділу підприємницької діяльності та захисту прав споживачів надходять звернення громадян-споживачів з питання законності дій суб'єктів господарювання (продавців) щодо необхідності пред’явлення покупцем документів про встановлення особи при поверненні коштів за продукцію (за придбані неякісні продовольчі або непродовольчі товари, при обміні товару належної якості).

Законом України «Про захист прав споживачів» ця норма не передбачена, але...

Read more

        Мінекономрозвитку  у  листі  від   08.06.2016  № 3631-04/17265-07 розглянуло  питання щодо можливості повернення товару належної якості в разі  укладення  договору на відстані . Основним законодавчим актом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і  надавачами  послуг різних  форм власності,  встановлює  права  споживачів, а  також  визначає  механізм  їх...

Read more

У разі порушення прав споживача, першочергово споживачу необхідно подати письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, у якого придбано товар або замовлено послугу. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомлення про вручення. Якщо вимоги будуть не задоволені, то у цьому випадку споживач має право звернутися...

Read more